گسترش تولید محصولات ویژه، رویکرد فولاد هرمزگان برای توسعه صادرات

گسترش تولید محصولات ویژه، رویکرد فولاد هرمزگان برای توسعه صادرات

فولاد هرمزگان در نقطه استراتژیک واقع شده است که دسترسی به آب‌های آزاد بین‌المللی و بنادر صادراتی دارد که این موقعیت می‌تواند فرصتی را برای عرضه محصولات این شرکت به بازارهای بین‌المللی فراهم کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مهدی شکری‌زاده، مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان:

تمرکز بر تمایز ‌و تولید محصولات ویژه و تنوع در تولید محصول از عوامل مهم در توسعه صادرات است و با اتخاذ همین استراتژی، توسعه بازار و صادرات را دنبال خواهیم کرد.

علی‌اکبر حدادیان، رئیس صادرات شرکت فولاد هرمزگان:

با توجه به بازار محدود تقاضا برای تختال فولادی، فولاد هرمزگان ناچار به ورود به زنجیره بعدی تولید یعنی محصولات تخت و نورد گرم است. این محصول برخلاف تختال فولادی، بازار و متقاضیان صادراتی گسترده‌تری دارد.

برای افزایش رقابت‌پذیری، گسترش سبد محصولات و نیز ورود به تولید محصولات جدید می‌تواند به باقی ماندن ما در بازارهای جهانی کمک کند. بر این اساس، رویکرد ما نیز همین است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.