آغاز طرح فروش پراید به مشتریان واقعی

آغاز طرح فروش پراید به مشتریان واقعی

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آخرین طرح پیش فروش خودروی پراید به مشتریان واقعی و مصرف کننده خبر داد و گفت: از فردا طرح فروش خودروی پراید به مشتریان و مصرف کننده واقعی آغاز می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، رضا تقی زاده در نشست خبری با خبرنگاران افزود: با اعلام خبر خروج پراید از خط تولید ، موجی از تقاضا برای خرید این خودرو توسط نمایندگی های فروش ایجاد شد که به منظور جلوگیری از ایجاد واسطه برای رسیدن این خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی طرح جدیدی اجرا می شود.

وی گفت: در این طرح نمایندگی های فروش سایپا هیچ سهمی نحواهند داشت و دانشجویان، طلاب و زوج های جوان که در سال جاری ازدواج کرده باشند، افراد جویای کار و بازنشستگان در این طرح در اولویت قرار دارند.

تقی زاده اظهار داشت: در این طرح به هر فرد حقیقی مطابق با کد ملی یک خودرو اختصاص خواهد یافت و در چند مرحله از جمله ثبت نام و صدور دعوتنامه از مشتریان تقاضای ارائه مدارک خواهد شد.

تقی زاده تصریح کرد: سقف فروش پراید در این طرح به نیاز مشتریان بستگی دارد و تلاش می شود نسبت به تامین خودروی همه ثبت نام کنندگان تا پایان سال اقدام گردد.

وی افزود: فروش به شیوه اینترنتی انجام خواهد شد و پس از اجرای این طرح همه خودروهای خانواده پراید از جمله وانت پراید از خط تولید خارج خواهند شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: جایگزین فعلی پراید گروه تیبا یا گروه ایکس 200 است که مصرف کننده باید تا 25 درصد نسبت به پراید هزینه بیشتری برای خرید آن بپردازد.

تقی زاده در پایان خاطرنشان كرد: فروش خانواده خودروهای پراید از فردا هفتم شهریورماه جاری و بصورت اینترنتی برای اقشار خاص آغاز خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.