افرادی که تاکنون کدشبا اعلام نکرده اند، چه کنند؟

افرادی که تاکنون کدشبا اعلام نکرده اند، چه کنند؟

چهارشنبه, ژانویه 10, 2018 - 09:50 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

پوری حسینی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه افرادی که کد شبا هنوز نداده اند و علاقمند هستند سود دریافت کنند، چه زمانی می توانند از سود بهره مند شوند، اظهار داشت: عده ای از روز گذشته که واریز سود وارد مرحله عملیاتی شده، وارد سامانه سهام عدالت می شوند که کدشبا بدهند؛ همچنان سامانه باز است و امکان ارایه کد شبا وجود دارد و مردم از این بابت نگران نباشند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از مهر،رئیس سازمان خصوصی‌سازی افزود: هر یک از مشمولان طرح سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت کد شبای خود نشده‌اند، می‌توانند به سامانه سهام عدالت که بر روی سایت سازمان خصوصی‌سازی تعبیه شده است، مراجعه کرده و کد شبای خود را وارد نمایند؛ در این میان به محض اینکه سامانه کدشبا را دریافت کند، راستی آزمایی شروع شده و این کد شبا با بانک صادرکننده کارت بانکی چک می‌شود؛ بنابراین اگر کد شبا درست باشد، سود سهام عدالت برای آنها واریز می‌شود و اگر خطا داشته باشد، مجدد با مشمول چک شده و از او کد شبای صحیح خواسته می‌شود. در این مرحله نیز جای نگرانی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: در مجموع یک تا دو هفته زمان لازم است که این چک و راستی‌آزمایی صورت گرفته و سود سهام به حساب مشمولانی که به تازگی کدشبا وارد کرده‌اند واریز شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.