نقشه راه بانک اقتصادنوين چراغ راه آينده بانک است

نقشه راه بانک اقتصادنوين چراغ راه آينده بانک است

شنبه, ژوئن 4, 2016 - 11:26 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بازديد مديرعامل بانک اقتصادنوين از پنج شعبه اين بانک در ادامه بازديدهاي دوره‌اي از شعب بانک اقتصادنوين، مديرعامل اين بانک به همراه معاون عمليات بانکي و مدير امور شعب استان تهران از پنج شعبه اين بانک در شهر تهران بازديد و با کارکنان اين شعب ديدار و گفت‌وگو نمودند.

به گزارش دیوان اقتصاد، حسن معتمدي در اين بازديد ضمن تاکيد بر لزوم برنامه‌ريزي براي پيشبرد اهداف و برنامه‌ها گفت: نقشه راه بانک اقتصادنوين چراغ راه آينده بانک است که آينده بانک را تضمين خواهد کرد.
وي اظهار داشت: تلاش و کوشش تمام ارکان بانک بايد در مسير تحقق اهداف و برنامه‌هاي بانک باشد.
مديرعامل بانک اقتصادنوين همچنين به اهميت شناسايي ظرفيت‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: بيش از 90 درصد تامين مالي بنگاه‌هاي اقتصادي در کشور توسط شبکه بانکي انجام مي‌شود، در چنين شرايطي بانک اقتصادنوين با تمام توان مي‌کوشد نقشي تاثيرگذار در اقتصاد کشور با رفع نياز تامين منابع واحدهاي اقتصادي ايفا کند که در تحقق اين هدف عملکرد شعب بانک بسيار تعيين کننده است.
لازم به ذکر است شعب ميدان فارابي، منيريه، تئاترشهر، استاد مطهري و پارک ساعي شعبي بودند که حسن معتمدي به همراه عليرضا پويان‌شاد معاون عمليات بانکي و محمد آخرتي مدير امور شعب استان تهران از آنها بازديد و با تک تک همکاران در محيطي صميمي گفت‌وگو نمودند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.