تصویب تشکیل صندوقETF در شورای عالی بورس

عضو شورای عالی بورس:

تصویب تشکیل صندوقETF در شورای عالی بورس

جمعه, ژوئن 10, 2016 - 13:20 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس نهم، با بیان اینکه دولت اراده ای برای آزادسازی سهام عدالت ندارد، گفت: هر زمانی که دولت لایحه آزادسازی را به مجلس ارسال کند، بررسی های آن به سرعت آغاز شده تا سریعتر تعیین و تکلیف شود.

به گزارش دیوان اقتصاد ،محمدرضا پور ابراهیمی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به اجرایی نشدن آزادسازی سهام عدالت گفت:متاسفانه به دلایل مخالفت های دولت کار تحقیق و تفحص از سهام عدالت در مجلس نهم نهایی نشد،اما از آنجا که سال 95 سال پایانی دولت یازدهم است، به احتمال زیاد دولت لایحه آزادسازی سهام عدالت را ارائه می دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در خصوص آزادسازی سهام عدالت در شورای عالی بورس کارهای کارشناسی صورت گرفته است، افزود:شورای عالی بورس برای آزادسازی تشکیل صندوق ای تی افE T F ) )را تصویب کرد، که به روش واگذاری از طریق این صندوق واگذاری ها انجام شود.

لایحه دولت برای آزادسازی سهام عدالت  آماده بوده، اما عزمی برای ارائه آن وجود ندارد

پورابراهیمی با اشاره به تشکیل کارگروهی جهت آزادسازی سهام عدالت ادامه داد:وزیر اقتصاد، رییس سازمان بورس و بنده به عنوان نماینده مجلس در این کارگروه حضور داشتیم که با کار کارشناسی شش ماهه هم اکنون لایحه دولت برای آزادسازی آماده است، اما عزمی برای ارائه آن وجود ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس نهم، با بیان اینکه مجلس از لایحه آزادسازی سهام عدالت استقبال می کند، تصریح کرد:متاسفانه اراده ای برای آزادسازی در دولت دیده نمی شود، هر زمانی که دولت این لایحه را به مجلس ارسال کند، بررسی های آن به سرعت آغاز شده تا سریعتر تعیین و تکلیف شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.