رشد مراجعات تلفنی به بانک مسکن در اردیبهشت

رشد مراجعات تلفنی به بانک مسکن در اردیبهشت

دوشنبه, می 28, 2018 - 10:02 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

به دنبال وقوع ۷رخداد تسهيلاتي جديد در بانک مسکن طي بهار امسال، تعداد تماس‌هاي هموطنان با مرکز «ارتباط با مشتريان بانک مسکن» در ماه مياني بهار، ۴۲درصد افزايش يافت.

به گزارش دیوان اقتصاد، طي ارديبهشت 97، مجموعا 21 هزار و 59 تماس تلفني با مرکز ارتباط با مشتريان بانک مسکن به شماره «02161088» برقرار شد و اين در حالي است که در ماه مشابه پارسال 14 هزار و 840 تماس ثبت شده بود.
اين رشد تقريبا 1.5 برابري در ميزان تماس‌هاي تلفني همزمان با وقوع 7 رخداد تسهيلاتي جديد در بانک مسکن قابل پيش‌بيني بود چرا که بسياري از متقاضيان تسهيلات و نيز مشتريان بانک مسکن که در اين بانک سپرده‌گذاري کرده و يا از انواع تسهيلات آن استفاده کرده‌اند، به دنبال يافتن اطلاعات تازه درباره احتمال شمول خود در مصوبات و ابلاغيه‌هاي جديد بانک بودند. در ميان رخدادهاي تسهيلاتي بهار امسال، مهم‌ترين موضوع از ديدگاه تماس‌گيرندگان با مرکز ارتباط با مشتريان (call center) کاهش نرخ سود تسهيلات صندوق پس‌انداز مسکن يکم بوده است.
بسياري از کساني که در حال سپري کردن دوره سپرده‌گذاري خود هستند و نيز آن دسته از افرادي که در حال طي مراحل انعقاد قرارداد تسهيلاتي خود هستند، به دنبال پاسخ اين پرسش بوده که آيا کاهش نرخ سود تسهيلات مشمول تسهيلات دريافتي آنها نيز خواهد شد يا خير؟ به گزارش هيبنا، پاسخ اين پرسش مشروط به آنکه متقاضي (سپرده گذار) هنوز قرارداد دريافت تسهيلات را منعقد نکرده باشد، مثبت است. البته ضوابط جاري در صورتي که تغيير کند، شرايط دريافت و پرداخت تسهيلات نيز مشمول تغييرات خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.