تقویت شبکه فروش هدف راهبردی بیمه ما

تقویت شبکه فروش هدف راهبردی بیمه ما

حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه ما در جلسه شورای معاونین و مدیران این شرکت ، تقویت شبکه فروش و استفاده حداکثری از ظرفیت های بانک ملت را از مهمترین اهداف این شرکت در روزهای پیش رو بیان کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل بیمه “ما” ، برنامه ریزی برای جذب نمایندگان ۵۴ را حائز اهمیت دانست و گفت: با تقویت شعب و سیاست گذاری های مناسب از طرف ستاد، جذب نمایندگان با کیفیت بالا، دور از دسترس نیست.
بهاری فر با اشاره به اهمیت نرخ دهی فنی در مناقصات بزرگ و مدیریت ریسک مناسب افزود: نقش حوزه فنی شرکت در زمینه جذب مشتریان کلان و ارائه خدمات به بیمه گذاران، مشتریان و مراجعین از اساسی ترین وظایف ذاتی این حوزه می باشد..
وی با اعلام رشد ۲۱٫۸۸ درصدی پورتفوی و افزایش ۵۴ درصدی پرداخت خسارت در سال ۱۳۹۶ گفت:امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر میان مدیران ستاد و شبکه فروش شرکت بیمه “ما” در سال ۹۷ ، پورتفوی شرکت افزایش یافته و رسیدگی به خسارت های اعلامی سریع تر انجام شود.
مدیرعامل بیمه “ما”در پایان با تاکید بر ترویج فرهنگ بیمه گفت: آماده سازی محتوای فنی از سوی مدیران ستاد، برگزاری دوره های آموزشی، انتقال تجربیات و ارائه آموزش های لازم ، نقش بسزایی در آگاهی عموم مردم خواهد داشت




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.