راه‌اندازی نخستین شعبه ۲۴ ساعته نت بانک حکمت ایرانیان

راه‌اندازی نخستین شعبه ۲۴ ساعته نت بانک حکمت ایرانیان

مديرعامل بانک حکمت ايرانيان در مراسم راه اندازي نخستين شعبه ۲۴ساعته ايرانيان نت اين بانک، گفت: ايرانيان نت تمامي‌خدمات بانک را در ۲۴ساعت شبانه روز در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، نخستين شعبه ۲۴ساعته ايرانيان نت بانک حکمت ايرانيان، در شهرک سازماني شهيد سرلشگر فلاحي رونمايي شد. عباس عسگرزاده، در اين مراسم اظهار داشت: در حوزه اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتي و مصرف کالاي ايراني بايد به نحوي برنامه‌ريزي شود که از نيرو و توان جوانان به خوبي استفاده شود. وي افزود: تحريم‌ها بخش‌هاي آسيب زا و ضعف اقتصاد را نشان داد و از آنجايي که اقتصاد کشور بانک محور است، بايد با حمايت توليد ملي هم سليقه و رفتار مردم تغيير يابد و هم کيفيت توليدات.مديرعامل بانک حکمت ايرانيان گفت: ايرانيان نت تمامي‌خدمات بانک را در ۲۴ساعت شبانه روز در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد. عسگرزاده افزود: الان فرصت طلايي است که بايد در مباحثي از جمله ارز رمزها اقداماتي صورت گيرد.

وي گفت: دلسوزان نظام بايد با استفاده از قابليت‌هاي داخلي تهديد را به فرصت تبديل کنند و همچنين نقاط ضعف شناسايي و اصلاح شود.

وي افزود: افتتاح سه شعبه ديگر تا پايان سال و ۱۵شعبه تا سال آينده در دستور کار است. به گفته خسروي، راه اندازي ايرانيان نت تحقق بانکداري ديجيتال و بهبود خدمت رساني به مشتريان است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.