بیش از یکهزار طرح اشتغالزا در مناطق محروم اجرایی شده است

بیش از یکهزار طرح اشتغالزا در مناطق محروم اجرایی شده است

سه‌شنبه, اکتبر 9, 2018 - 12:25 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرد: این نهاد از دو سال پیش تاکنون با پرداخت تسهیلات از منابع خود، یکهزار و 61 طرح اشتغالزا در مناطق روستایی و محروم کشور اجرا کرده است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، «محمد سعیدی کیا» روز سه شنبه در پنجمین همایش ملی روز روستا و عشایر افزود: از مناطق محروم و روستایی، بنیاد مستضعفان از حدود دو سال پیش کمک به اشتغال زایی را در این مناطق در دستور کار خودد قرار داد که تا 15 مهر ماه امسال در مجموع سه هزار و 312 میلیارد ریال برای این کار تسهیلات پرداخت کرده که منجر به ایجاد شغل برای هشت هزار و 453 نفر شده است.

سعیدی کیا همچنین اظهار داشت: برای پرداخت 11 هزار و 408 میلیارد ریال تسهیلات دیگر نیز تاکنون 2 هزار و 118 قرارداد منعقد شده است که می تواند برای 16 هزار و 452 نفر شغل ایجاد کند.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطر نشان کرد: با پول نفت کشور به طور کامل آباد نمی شود و باید با ایجاد اشتغال در همه مناطق کشور، به توسعه پایدار دست یابیم.

وی اظهار داشت: مهم ترین هدف بنیاد مستضعفان، کاهش فقر و بیکاری و ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق محروم است زیرا به بهبود وضعیت اقتصادی در این مناطق و کاهش مهاجرت به شهرها منجر می شود.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.