تاکید مدیرعامل بیمه ما بر جایگاه شبکه فروش و حمایت همه جانبه از نمایندگان ۵۴

تاکید مدیرعامل بیمه ما بر جایگاه شبکه فروش و حمایت همه جانبه از نمایندگان ۵۴

پنج‌شنبه, اکتبر 25, 2018 - 20:10 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه “ما” در سال ۹۷ با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل ، حمید تاجیک رییس هیات مدیره و اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب در تبریز برگزار شد .

به گزارش دیوان اقتصاد ، گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه “ما” در روزهای ۲ و ۳ آبان ماه برگزار شد .
بر اساس این گزارش ، در این گردهمایی دو روزه که با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و پتانسیل های شعب برگزار شده بود ، حجت بهاری فر مدیر عامل شرکت بیمه “ما” با تاکید بر جایگاه شبکه فروش و حمایت همه جانبه از نمایندگان ۵۴ گفت: بیمه “ما” مستحق رسیدن به جایگاه بالاتری در صنعت است لذا بایستی در این راه با تلاش مضاعف و هم افزایی بیشتر ، قله های موفقیت را طی کنیم.
وی تصریح کرد: موفقیت یک شرکت در گرو موفقیت تک تک کارمندان ، شبکه فروش و تمام ذینفعان می باشد و این امر مستلزم آن است که باورهای خود را تغییر داده و با اعتماد به نفس بیشتر نسبت به پیشبرد اهداف توسعه ای شرکت گام برداریم. اندیشیدن راهکارهای جدید متناسب با پویایی صنعت ، سیاست گذاری و نظارت مستمر از جانب ستاد، افزایش سرعت و بهبود خدمات رسانی از سمت شبکه فروش و رعایت صداقت، اخلاق و احترام از سوی تک تک پرسنل ارکان اساسی موفقیت است.
بهاری فر با اشاره به رشد ۹۰ درصدی ارزش سهام شرکت در ۶ ماهه اول سال و کسب رتبه یک توانگری مالی برای هفتمین سال متوالی خاطرنشان کرد: سرعت بخشی به کارها بسیار حائز اهمیت است و این امر مستلزم آموزش مداوم، رعایت اصول حرفه ای گری و چانشین پروری است.
در ادامه صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر روسای شعب با ستاد و نمایندگان خاطرنشان کرد:

همانند سال های گذشته ، صداقت، تعامل و انعطاف را سرلوحه کار خود قرار داده و بیش از گذشته تعاملات خود را به عنوان بیمه گر با شبکه فروش و بیمه گذار بهبود می بخشیم. رشد حق بیمه، کاهش ضریب خسارت و وصول به موقع مطالبات نکاتی است که از بعد فنی دارای اولویت بسیار زیادی است ولی آنچه که برای شرکت بیمه “ما”، از اهمیت بسزایی برخوردار است، داشتن دیدگاه مدرن و مشتری محور است که منجر به اشاعه فرهنگ بیمه از جانب نمایندگان و پرسنل شعب در سطح استان ها می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.