اجرای طرح بانکیار الکترونیک در شعب بانک شهر

اجرای طرح بانکیار الکترونیک در شعب بانک شهر

سه‌شنبه, ژولیه 12, 2016 - 15:08 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سرپرست معاونت شعب و بازاریابی از اجرای آزمایشی طرح بانکیار الکترونیک در برخی شعب بانک شهر خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمد کیایی، سرپرست معاونت شعب و بازاریابی این بانک، با بیان این که گسترش استفاده از خدمات بانكداري نوين مانند اينترنت‌بانك و موبايل‌بانك، يكي از اهداف مهم بانك شهر در حوزه ارائه خدمات به مشتريان است، گفت: آشنایی مشتريان بانك با خدمات بانكداري نوين و ترويج استفاده از اين خدمات در ميان آنها در ميان‌مدت و بلند‌مدت منافع زيادي خواهد داشت.
وی افزود: در خصوص توسعه این خدمات، طرح بانكيار الكترونيك با هدف گسترش و بالا بردن سطح كيفيت آموزش شهروندان و اطلاع‌رساني در مورد مزاياي بانكداري الكترونيك در برخی شعب بانک شهر اجرایی شد.
کیایی، خاطرنشان کرد: تلاش براي تغيير رفتار مشتريان و مهم‌تر از آن تغيير نگرش آنان به منظور سوق دادن مشتريان به سمت استفاده از امکانات بانكداري الكترونيك، از بين بردن مقاومت ذاتي تكنولوژيكي مشتريان و نيز رفع مشکلات كم تجربه بودن آنان در اين زمينه، فعال كردن مشتريان در استفاده بيشتر از خدمات الكترونيكي بانك و استفاده از كانال‌هاي غيرحضوري دريافت خدمات، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
سرپرست معاونت شعب و بازاریابی بانک شهر، آگاه كردن مشتريان از مسائل امنيتي و استانداردهاي رعايت شده از سوي بانك، براي افزايش سطح آگاهي عمومي آنها از بُعد امنيتي را از دیگر محورهای این طرح دانست و افزود: با اجرای این طرح مشتريان به اين باور خواهند رسید كه كار با سرويس‌هاي مختلف بانكداري الكترونيك، ساده و آسان است و كارايي آنها را افزايش مي‌دهد.
محمد کیایی، عنوان کرد: در حال حاضر، طرح بانکیار الکترونیک در شعب ميدان فردوسي، ميدان قدس، شهرري، پاكنژاد و فلكه دوم تهرانپارس، آغاز شده است.
به گفته وی، بر اساس این طرح، بانكياران الکترونیک موظف خواهند بود تا به مشتريان خوش آمدگویی کرده، از نيازهاي آنان مطلع شوند و به سئوالاتشان در خصوص خدمات بانكي يا محصول خاص و بانكداري الكترونيك، پاسخ دهند.
این مدیر بانک شهر مطرح کرد: آموزش نحوه استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي شامل اينترنت‌بانك و موبايل‌بانك‌، معرفي محصولات بانكي كه سبب تسهيل در امر دريافت خدمات مشتريان می‌شود از طريق توزيع و توضيح بروشورها و كمك به فرآيند دريافت و راه‌اندازي خدمات بانكداري الكترونيك براي مشتريان مانند نصب نرم‌افزار موبايل‌بانك و ...، از دیگر وظایف بانکیاران است.
وی با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح، تصریح کرد: ايجاد فرصت‌هاي جديد به منظور گسترش ديد و مشتري‌مداري بانك، معرفي خدمات بانكي جديد به مشتريان، تبليغ خدمات بانكي از طريق مشتريان، جمع‌آوري اطلاعات و خواسته‌هاي مشتريان بدون هزينه، افزايش درآمدها و سودآوري بانك، كاهش هزينه‌ها در جذب و نگهداشت مشتري و دستيابي به بهترين عملكرد و بالاترين كيفيت خدمات براي مشتريان، از جمله فوایدی است که با اجرای این طرح، محقق خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.