60 هزار میلیارد ریال برای اشتغال روستائیان پرداخت شد

60 هزار میلیارد ریال برای اشتغال روستائیان پرداخت شد

چهارشنبه, ژانویه 2, 2019 - 12:36 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: برای توسعه اشتغال‌ روستایی در مراحل اولیه پرداخت تسهیلات کم بهره 60 ‌هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، محمد امید روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: دولت تلاش می کند با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی فرصت های اشتغال زایی مناسبی برای روستائیان فراهم کند.

وی بیان کرد: در مرحله اول و دوم یک سوم تسهیلات اشتغال ‌زایی روستایی به صورت 100 درصد جذب شده و پرداخت مرحله سوم و چهارم این تسهیلات از هفته آینده آغاز می شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: متقاضیان از هفته آینده می‌توانند برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل مراجعه کنند.

وی یادآور شد: ارزیابی‌های اولیه نشان می‌ دهد استان بوشهر از فرصت و امکانات فراهم شده برای اشتغال ‌زایی روستایی خوب استفاده کرده است.

امید ادامه داد: در ارزیابی انجام شده استان بوشهر در جذب یک سوم اعتبارات و تسهیلات اشتغال‌‌ زایی موفق عمل کرده و جزو استان‌های برتر در عرصه اشتغال‌زایی روستایی است.

امید تاکید کرد: تلاش می شود در سفر به استان بوشهر مشکلات روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته و کمک های مورد نیاز آنها ارائه شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.