پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان

پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان

یک‌شنبه, ژانویه 13, 2019 - 00:01 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیران بانک رفاه ۲۳ و ۲۴ دی ماه سالجاری پاسخگوی سؤالات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهند بود.

به گزارش دیوان اقتصاد، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، مدیران امور مالی و پشتیبانی و رؤسای اداره های تحت نظارت آنها، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک ، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روزهای یکشنبه ۹۷٫۱۰٫۲۳ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در خصوص مسائل مالی و دوشنبه ۹۷٫۱۰٫۲۴ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ پیرامون مسائل پشتیبانی با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.