استفاده از جوانان نخبه دانشگاهی ادامه دارد

استفاده از جوانان نخبه دانشگاهی ادامه دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: در حال فراهم کردن شرایطی هستیم تا در تمام هیات مدیره شرکت های مرتبط با وزارت کار حداقل یک جوان نخبه دانشگاهی حضور داشته باشد.

به گزارش دیوان اقتصاد,محمد شریعتمداری در گفت وگو با ایرنا با بیان این مطلب افزود: درباره استفاده از مدیران جوان فرهیخته و تحصیل کرده دست ما بازتر است، در طی هفتاد روز کاری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام انتصابات از بین جوانان فرهیخته کشور بوده است و تلاش کردیم در مجموع سن مدیریت را در این وزارتخانه کاهش داده و امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت را افزایش بدهیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در بکارگیری نیروهای جوان دانشگاهی در بدنه وزارتخانه دچار محدودیت های مقرراتی زیادی هستیم و آزمون های خیلی محدودی را سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای جذب این نیروها برگزار می کند که این امر باعث می شود در این حوزه دست ما بسته باشد.
عضو کابینه دوازدهم تصریح کرد: تلاش می کنیم حداکثر استفاده از نیروهای نخبه دانشگاهی را در نهادها و شرکت های عمومی غیر دولتی که انتصابات آنها متاثر از دولت است، داشته باشیم و در این زمینه دست ما باز است.
وی با بیان اینکه روند جوانگرایی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه می یابد، افزود: تلاش برای جذب نخبگان دانشگاهی از طریق همکاری با بنیاد نخبگان که بعضی اعضا و موسسین این بنیاد از همکاران ما در وزارتخانه هستند و به عنوان مشاور کمک می کنند، ادامه دارد.
شریعتمداری افزود: در تلاش هستیم شرایطی را فراهم کنیم تا در تمام هیات مدیره شرکت های وابسته به وزارت تعاون حتی با الزام هم شده یک نفر از جوانان فرهیخته دانشگاهی حضور داشته و وارد عرصه مدیریت شوند تا در سال های آتی جوانگرایی بیشتری صورت بگیرد. ما به دنبال آن هستیم که هم تجربه را داشته باشیم و هم اینکه در ساختار مدیریتی وزارتخانه روحیه نشاط، خلاقیت، نوآوری و ابتکار بیشتر شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.