تمدید مجوز صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) تا سال 1400

تمدید مجوز صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) تا سال 1400

یک‌شنبه, فوریه 24, 2019 - 09:46 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رئیس کارگروه اجرایی جایزه مصطفی(ص) گفت: فعالیت صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) با الزام سازمان بورس، به مدت سه سال تمدید شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، پنجمین نشست مجمع سالیانه صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) با حضور اعضای هیئت موسس صندوق، بعضی از واقفین و خیرین علم و فناوری برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیدعلی عمرانی؛ رئیس کارگروه اجرایی جایزه مصطفی(ص) گفت: از مهم ترین فعالیت های بنیاد مصطفی(ص) در 6 ماه گذشته می توان به برگزاری سومین دوره ‌مسابقه دانش آموزی نور؛ گرامیداشت ابن رزاز جزری با مشارکت بیش از پنج هزار دانش‌آموز از هفت کشور جهان، تولید و ارسال یک هزار و هفتصد فیلم کوتاه، برگزاری آیین پایانی رقابت علمی کنز با شرکت هزار و 45 پژوهشگر جوان و اعضای هیات علمی در حوزه های انرژی، سلامت، آب و محیط زیست، اقتصاد و فناوری ارتباطات و اطلاعات از 15 کشور جهان اسلام، برگزاری چهارمین دوره نشست  تبادل تجربیات علم وفناوری(STEP) به میزبانی دانشگاه سلطان قابوس عمان و دومین نشست آشنایی سرمایه گذاران با دستاوردهای دانشمندان در عمان اشاره کرد.

در ادامه این نشست سیدعلی عمرانی به شرح ارکان صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) پرداخت.

وی در خصوص جذب منابع مالی در 6 ماه گذشته گفت: صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) در این مدت مبلغ دو میلیارد و ششصد هزار تومان جذب منابع داشته و جمع کل سرمایه جذب شده در این صندوق سی و هشت میلیارد و ششصد میلیون تومان است و بازده آن در یک سال گذشته 17درصد بوده است.

سیدعلی عمرانی بیان کرد: فعالیت صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) با الزام سازمان بورس، به مدت سه سال تمدید شد و بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) به عضویت در هیئت موسس صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) درآمد.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.