یکپارچه سازی و جریان سازی رسانه ای در حوزه بانکی کشور

یکپارچه سازی و جریان سازی رسانه ای در حوزه بانکی کشور

شنبه, اوت 6, 2016 - 13:24 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

در مراسم رونمایی از شبکه خبری اقتصاد و بانکی کشور (ایبنا ) علی دیواندری ، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی  و مدیر مسئول این شبکه خبری در خصوص اهداف اصلی راه اندازی شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران اظهار داشت: هدف اصلی یکپارچه‌سازی و جریان سازی رسانه‌ای در سازمان‌های مختلف در حوزه بانکی است.

 

به گزرش دیوان اقتصاد،وی گفت: روزانه نزدیک به ۱۰۰ میلیون تراکنش انجام می شود که بیش از جمعیت کشور است که نشان دهنده گستردگی حوزه نظام بانکی است. بنابراین این بخش نیازمند این است که به صورت تخصصی یک رسانه مرجع به بخش های رسانه ای کشور کمک کند و به مسائل حوزه بانکی بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: این شبکه خبری به رقابت با سایر رسانه ها نمی پردازد بلکه برای استفاده از سایر رسانه ها است، تا به تولید اطلاعات در این زمینه کمک و به این موضوع به صورت حرفه ای نگریسته شود

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با ذکر اهداف این شبکه خبری گفت: با توجه به پراکندگی حوزه‌های اطلاع‌رسانی در شبکه‌های بانکی و نظام اقتصادی کشور ایجاد رسانه مرجع در جهت کمک و همیاری با دیگر رسانه‌ها امری ضروری بود. ضمن آنکه چنین شبکه‌ای می‌تواند اتحاد و انسجام بین حوزه‌های اطلاع‌رسانی شبکه بانکی و اقتصادی را به همراه داشته باشد.

استفاده از ابزارهای نوین تصویری خبری که در رسانه های جهان استفاده می شود در این رسانه استفاده می شود به صورتیکه سرویس مجله تصویری در صفحه اصل سایت قرار دارد.

در این سایت بانک های مختلف ارزیابی می شوند زیرا برای هر بانک و موسسه اعتباری یک صفحه اختصاص داده شده است.

 

 

 

 

 

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.