‌بازسازی‌ ۳۰ دستگاه واگن‌‌ قطارهای مسافری

‌بازسازی‌ ۳۰ دستگاه واگن‌‌ قطارهای مسافری

شرکت رجا اعلام کرد: در راستای ارتقای ایمنی و ایجاد زیبایی‌های بصری برای مسافران، طبق برنامه‌ريزی انجام شده مقرر است ۳۰ دستگاه واگن‌ رجا بازسازی و نوسازی شود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل رجا‌‌‌، پروژه بازسازی و بهینه‌سازی 30 دستگاه از واگن‌های پلور سبز رجا با هدف افزایش ایمنی و سطح رضایت مسافران، در بهمن‌ماه سال جاری آغاز شد‌.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده مقرر است نسبت به بهینه سازی تعداد 4 دستگاه واگن در سال 1397 و 26 دستگاه واگن در سال 1398 اقدام شود.

‌تاکنون بازسازی و بهینه‌سازی 2 دستگاه از این واگن‌ها انجام شده و طبق برنامه‌ریزی بهینه‌سازی 2 دستگاه دیگر تا پایان سال انجام می‌شود و در مجموع 4 دستگاه واگن پلور سبز بهینه‌سازی شده به ناوگان شرکت اضافه خواهد شد.

از شاخص‌ها و اهداف عملیات بهینه‌سازی این واگن‌ها می‌توان به ارتقای زیباسازی بصری واگن‌ها با انجام رنگ‌آمیزی کامل، افزایش رفاه مسافران با نصب سیستم احضار مهماندار از کوپه، نوسازی و بروز رسانی سیستم تصویری و زیرسازی و تعویض کامل کفپوش‌های سالن و افزایش ایمنی و رفاه مسافران اشاره کرد.

همچنین نوسازی مبل و تخت‌های کوپه‌ها و رویه‌کوبی با پارچه با کیفیت و زیبا‌، بازسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی و تعویض کلی شیرآلات، نوسازی سیستم روشنایی، نوسازی نیم کوپه مهمانداران‌ و نوسازی تجهیزات داخلی کوپه‌ها نظیر شیشه‌‌، دریچه‌‌، رخت‌آویز، نگهدارنده کتیبه‌ها و غیره از دیگر موارد برای ‌بهینه‌سازی این واگن‌ها است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.