500 کلیومتر از راه ها با نصب علائم زیربار ترافیکی می روند

وزیر راه و شهرسازی:

500 کلیومتر از راه ها با نصب علائم زیربار ترافیکی می روند

وزیر راه و شهرسازی گفت: 500 کیلومتر از راه های کشور که لاین دوم مسیرهای برونشهری است، در نوروز با نصب علائم و خط کشی زیربار ترافیکی می روند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا ،؛محمد اسلامی در دومین روز از چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا افزود: هوشمندسازی جاده ها یک اقدام ضروری است بر این اساس 2 هزار دوربین نظارتی و ثبت تخلف در سال آینده در جاده های کشور نصب و اجرایی می شود.

وی ادامه داد: ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری است؛ آمار برخط ظرفیت جاده ها هم اکنون موجود است که این امر می تواند ضمن شناسایی نقاط بحرانی در مدیریت راه ها، بسیار موثر باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: احداث استراحتگاه ها با اولویت 30 کیلومتری شهرها در جاده های کشور ایجاد می شود؛ در این زمینه فراخوان برای سرمایه گذاران نیز داده شده است.

اسلامی افزود: دریافت عوارض در آزادراه تهران - ساوه و قزوین - رشت تا پایان سال الکترونیکی می شود و پرداخت نقدی در آنها متوقف خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال هزار و 300 کیلومتر راه روستایی به جاده های کشور اضافه شده است و در آنها به دلیل نوع هندسه مسیر امکان تردد با سرعت بالا وجود ندارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.