آموزش نمایندگان وظیفه محوری شرکت بیمه ما

آموزش نمایندگان وظیفه محوری شرکت بیمه ما

مدیر عامل شرکت بیمه ما وظیفه اصلی این شرکت را در وهله اول آموزش نمایندگان و سپس حمایت همه جانبه از آنان است تا نمایندگان توان پاسخگویی به نیازهای بیمه‌گذاران را داشته باشند.

به گزارش دیوان اقتصاد ، بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره به همراه معاونین و مدیران شرکت بیمه “ما”به استان خوزستان سفر کرد.
در طی این بازدید حجت بهاری فر در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد.
بهاری فر با تشریح آمار و عملکرد بیمه “ما” ابراز امیدواری کرد که با تقویت نیروی انسانی و آموزش مستمر کارکنان و نمایندگان، روند رو به رشد این شعبه ادامه یابد و از ظرفیت های موجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
وی گفت: وظیفه اصلی شرکت در وهله اول آموزش نمایندگان و سپس حمایت همه جانبه از آنان است تا نمایندگان توان پاسخگویی به نیازهای بیمه‌گذاران را داشته باشند.
وی با اشاره به کسب جایزه منا در خصوص حمایت از کارمندان و کسب جایزه مدیریت مالی برای ششمین سال متوالی گفت : برای تداوم موفقیت ها، سرعت بخشیدن به کارها بسیار حائز اهمیت است و این امر مستلزم آموزش مداوم و رعایت اصول حرفه ای گری می باشد.
مدیرعامل بیمه “ما” با اشاره به اینکه شعب، نمایندگان و کارگزاران عناصر فعال شرکت‌ها در بازار بیمه هستند اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران می‌توانند در ارائه خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و شرکت‌های بیمه با سرعت بیشتری نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دسترس آنها قرار دهند
در ادامه ماندانا یوسفی رییس شعبه اهواز با ارائه گزارش عملکرد کلی ، ضریب خسارت و سهم از بازار شعبه خود را تشریح کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.