تیم های برتر نخستین مسابقات الگوریتمی سهامدار بانک پاسارگاد شدند

تیم های برتر نخستین مسابقات الگوریتمی سهامدار بانک پاسارگاد شدند

بانک پاسارگاد به تیم های برتر نخستین مسابقه معاملات الگوریتمی بازار سرمایه ایران، 10 هزار سهم این بانک را اهداء کرد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبار پولی مالی، مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد در مراسم اختتامیه نخستین مسابقه معاملات الگوریتمی بازار سرمایه ایران، گفت: مسابقات معاملات الگوریتمی شور و هیجان جوانی را وارد بازار سرمایه می کند و این امکان را فراهم می سازد تا جوانانی که به دلیل نداشتن بودجه کافی وارد این حوزه نشده اند از طریق دانش آی تی و تخصص دانشگاهی آمار و ریاضی به بازار سرمایه وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه بانک پاسارگاد مسابقات کافه آی تی را به منظور شناسایی نخبگان این حوزه برگزار می کند، ابراز داشت: در این مسابقات که مربوط به استارتاپ ها است، جوانان زیر ۱۸ سال زیادی به موفقیت های بزرگ دست یافته اند.

مدیرعامل بانک پاسارگاد با تبریک به تمامی شرکت کنندگان، به سازمان بورس و اوراق بهادار به دلیل این ایده تبریک گفت و ادامه داد: شرایط اقتصادی موجب شده که گاهی ناامیدی به جامعه تزریق شود. اما چنین رویدادهایی موجب می شود تا بازار سرمایه همچنان شاداب بماند.

شایان ذکر است که از طرف بانک پاسارگاد به تیم های برتر نخستین مسابقه معاملات الگوریتمی بازار سرمایه ایران،10 هزار سهم بانک پاسارگاد اهدا شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.