کارشناسان شرکت بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت ذی نفعان از ساعت ۸ الی ۲۴ پاسخگوی مشتریان هستند.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر
افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر
به گزارش دیوان اقتصاد، مشتریان شرکت میتوانند در هر زمان و مکانی با سریعترین و سادهترین امکانات از طریق شماره تلفن و پیامک ۸۹۳۸۲-۰۲۱ و نشانیwww.kins.ir و crm@kins.ir با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و ضمن دریافت پاسخ، پیشنهاد و انتقاد خود را بیان کنند.
احمدرضا عصاری برقراری ارتباط کارشناسان، مدیران و مدیرعامل شرکت با مشتریان را عامل افزایش رضایت مشتری و بهبود خدمترسانی به ذینفعان دانست و گفت: اکنون بهمنظور جلب اعتماد و رضایت اربابرجوع مدت زمان پاسخگویی به شکایات به شش روز کاهش یافته است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 193,440 | |
دلار | - | 707,200 |
لیر | 20,500 | |
پوند | 904,700 | |
یوان | 98,100 | |
یورو | 751,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 523,600,000 | |
سکه تمام | 501,750,000 | |
سکه نیم | 270,500,000 |