تغییر استراتژی در محصولات سایپا و روند تولید

مدیرعامل سایپا خبر داد:

تغییر استراتژی در محصولات سایپا و روند تولید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف‌گذاری در سال ۱۳۹۸ برای اجرای استراتژی توسعه محصولات خود و اعمال تغییر در تیراژ، تنوع و ترکیب محصولات این مجموعه برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه خبر داد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایسنا، سید جواد سلیمانی با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودروهای اقتصادی و خودروهای مدرن تولید مشترک با شرکای خارجی، محصولات مورد نیاز بازار کشور را تأمین می‌کند، اظهار کرد: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا کیفی با تولید خودروهایی در سطوح بالاتر توسعه دهیم. سایپا همواره به‌عنوان تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در ایران مطرح بوده که با توجه به نیاز بازار کشور به خودروهای پیشرفته‌تر و برخوردار از امکانات بهتر و برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه، سیاست تولید خودروهای رده متوسط و بالا در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

وی افزود: پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودروهای متنوع بر روی پلت‌فرم اختصاصی SP۱۰۰ سایپا با برخورداری از امکانات روز است، بر همین اساس، طراحی و ساخت چند محصول جدید برای عرضه در سال‌های آینده با سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی بر روی همین پلت‌فرم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل خودروسازی سایپا با یادآوری اینکه در سال‌های گذشته خواسته‌ها و مطالبات عمومی جامعه از خودروسازان، دستخوش تحول شده و مشتریان به دنبال استفاده از خودروهای پیشرفته‌تر هستند؛ گفت: از این رو، گروه خودروسازی سایپا تلاش خواهد کرد تا هم محصولاتی با سطوح کیفی و امکانات بالاتر تولید کند و هم نیاز بازار در زمینه محصولات اقتصادی را با ساخت خودروهای جدیدتر و مجهزتر پاسخ دهد.

سلیمانی با اشاره به حضور گروه خودروسازی سایپا در بازارهای صادراتی هم گفت: توسعه سبد محصول و تولید خودروهایی با ویژگی‌های مدنظر، توان رقابت سایپا را در بازارهای خارجی افزایش داده و موجب کسب سهم بیشتر فروش و ارزآوری برای کشور نیز خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.