بر اساس ارزیابیهای میدانی و کارشناسی بهعملآمده توسط استانداری تهران، بانک سامان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
به گزارش دیوان اقتصاد بر اساس اعلام استانداری تهران، بانک سامان توانست در ارزیابی بهعملآمده در اسفندماه ۱۳۹۷ با کسب همه ۱۰۰ امتیاز ممکن در ارزیابی بهعملآمده در خصوص میزان رضایتمندی از دستگاههای اجرایی رتبه سطح یک را به خود اختصاص دهد.
بر اساس این گزارش ارزیابی مذکور در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل این قانون پیرامون سنجش میزان رضایتمندی از دستگاههای اجرایی انجامشده است.
شایانذکر است ارزیابی مذکور بر اساس تکمیل فرمهای خود اظهاری، جمعبندی نتایج ارزیابیهای میدانی و بازرسیهای صورت گرفته از شعب و ستاد بانک سامان و راستی آزمایی اطلاعات ارائهشده توسط کارشناسان دفتر هماهنگی امور اقتصادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران صورت گرفته است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 193,440 | |
دلار | - | 707,200 |
لیر | 20,500 | |
پوند | 904,700 | |
یوان | 98,100 | |
یورو | 751,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 523,600,000 | |
سکه تمام | 501,750,000 | |
سکه نیم | 270,500,000 |