انتشار عملکرد نخستین ماه ۹۸ بانک تجارت

انتشار عملکرد نخستین ماه ۹۸ بانک تجارت

بانک تجارت عملکرد فروردین۹۸ خود را منتشر و اعلام کرد که مانده تسهیلات این بانک نسبت به دوره مشابه مشابه در سال ۹۷ بیش از دوبرابر رشد داشته و از رقم ۵۵۸ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۱۵۵ هزار میلیارد ریال رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد، در گزارش عملکرد منتشر شده بیشترین رشد در حوزه تسهیلات دهی ، مربوط به بخش «سایر تسهیلات» است که از رقم ۸۷ هزار میلیارد ریال به ۶۴۱ هزارمیلیارد ریال رسیده است .
بیشترین رقم مانده تسهیلات، بعد از سایر، متعلق به فروش اقساطی با مبلغ ۲۲۵ هزار میلیارد ریال بوده و بعد از آن به مشارکت مدنی با مبلغ ۱۱۸ هزار میلیارد ریال و سپس به تسهیلات ارزی با مبلغ ۸۳ هزار میلیارد ریال اختصاص داشت.
درآمد حاصله بانک از محل تسهیلات در یک ماهه فروردین ۹۸ ، مبلغ پنج هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال بوده که نسبت به فروردین ۹۸ با رقم سه هزار میلیارد ریالی ، رشدی ۹ درصدی را تجربه کرده است. بیشترین سود حاصله به سرفصل «سایرتسهیلات » با رقم دو هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال اختصاص داشت.
مانده سپرده در پایان دوره منتهی به فروردین ۹۸ به رقم ۱۳۵۰ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سال گذشته با رقم ۱۰۷۵ هزار میلیارد ریال رشدی متناسب با مانده تسهیلات نداشته است.
سود پرداختی در فروردین ۹۸ مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال بود. این در حالی است که سود پرداختی فروردین ۹۷ ۱۱ هزار و ۲۰۹ میلیارد ریال بوده است.
بیشترین سود پرداختی متعلق به سود بلندمدت با رقم هشت هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال و بعد از آن به سود کوتاه مدت با رقم سه هزار و ۲۰۵ میلیارد ریال بوده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.