مدرنیسم بانک شهر در گذرگاه های اصلی شهر

مدرنیسم بانک شهر در گذرگاه های اصلی شهر

یک‌شنبه, اوت 14, 2016 - 16:20 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

اتصال يافتن مشتري بانك به رييس شعبه مجازي ، يك انقلاب بي سروصدا در دنياي بانكداري ايراني ايجاد كرده است، اين سرويس تازه ي بانك شهر است كه مردم درباره آن از هم ميپرسند.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تریبون ، هفته قبل تهران، سالگرد دویست و سی ساله شدن پایتختی اش را جشن گرفت، این شهر در گذار بیش از دو قرن حیات سیاسی اش فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده است اما اگر قرار باشد نمادی از همنشینی این سنت و مدرنیته را در تهران امروز نشان کنیم بی شک به باجه هایی قرمز رنگ در گذرهای دیرپای شهر می رسیم که چراغ بانکداری شبانه روزی را در این شهر پر حاشیه روشن می کند.

اقتصاد امروز ايران تحت تاثير برجام وارد فضای جدیدي شده و گام هایی تدريجي به سوي بازسازي و توسعه در حال  برداشته شدن است افزايش است، به موازات استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری اشخاص حقیقی و حقوقی برای تحقق و انجام وظایف مدیریت شهری نیز بیش از گذشته حس می شود؛  همین موضوع بهانه ای است برای پاگرفتن شرکت‌های سرمایه‌گذاری و صندوق‌های اعتباری در دل شهرداری‌های کشور ، بهانه ای که حدود شش سال قبل به تولد بانک شهر به عنوان یکی از بانک های رسمی شبکه مالی و پولی ایران انجامید.

بانک شهر با معرفی دستگاه‌های خودبانک، در قالب پیشخوان‌های شهرنت برای اولین بار در ایران قابلیت ارایه همه خدمات بانکی را به صورت 24ساعته فراهم کرد. بد نیست بدانیم که از طریق دستگاه خودبانک(VTM) مشتری به صورت آنلاین می‌تواند با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد.

اتاقک های کوچک بانک شهر در گذرگاه های شهر تهران؛ برای ایجاد دسترسی اسان و مفید خدمات الکترونیک بانک شهر ایجاد شده است،  برخورداری از  مبلمان شهری مدرن و دارا بودن  توانایی ارائه کارآمدترین خدمات مالی در این شعبه های بانکی یکی از مهمترین مزیت های این راهبرد است که چشم اغلب شهروندان را گرفته است.

در حقیقت، این اتاقک های کوچک که 24 ساعته به ارایه خدمات می پردازند بدون هیچ نیروی انسانی و با کمترین هزینه به نسبت یک شعبه بصورت مدرن خدمات بانکی ارایه می دهند.

نظام بانکداری که این روزها بانک شهر آنرا در تهران ترویج می کند در واقع کوششی در جهت ارایه راه حل هایی برای مناسب سازی محیط شهری با حداقل هزینه و بهره گیری از تکنولوژی در نزدیکترین مکان و کوتاهترین زمان بر اساس شرایط کلی کشور است.

در دنياي امروز محوريت فعاليت توسعه نظام شهروندي اغلب اینترنتی بوده و بانك شهر این نیاز را به درستی درک کرده است از سویی دیگر، شهرداري را در ايران، در افکار عمومی ، عمدتا با خدمات شهري مثل نظافت معابر و نظارت ساختمانها ميشناسند اما در دنيای توسعه یافته ی امروز،؛  شهرداري به موتور محرك تحول زندگي شهروندان تبديل شده ، اين حركت بانك شهر از نظر فلسفه ي تاريخي عملكرد شهرداري يك نقطه ي عطف و يك شروع قابل ستايش است که شهرداري تهران به عنوان پیشگام نظام شهروندمداری،  روي پلتفرم هاي مدرن و لازم براي زندگي شهري امروز فعالیت خود را متمرکز کرده است.

بررسی ها و سنجش های تریبون نشان میدهد؛ حتی کسانی که مشتری این بانک نبوده‌اند هم اقدامات این بانک را مورد توجه قرار داده‌اند، باجه‌های خودپرداز این بانک به دلیل زیبایی، چشم‌نوازی و همچنین در دسترس بودن توجه همگان را به خود جلب کرده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.