عملکرد و صورت‌های مالی شرکت‌ها منتشر می‌شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

عملکرد و صورت‌های مالی شرکت‌ها منتشر می‌شود

جمعه, ژولیه 5, 2019 - 15:11 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: انتشار اطلاعات حقوق و دستمزد و همچنین مدارک تحصیلی تنها بخش کوچکی از اتاق شیشه‌ای صندوق بازنشستگی است؛ این شفافیت در بخش عملکرد و صورت‌های مالی شرکت‌ها ادامه خواهد یافت.

به گزارش دیوان اقتصاد,گردهمایی بزرگ کانون‌های بازنشستگان کشوری از ۳۱ استان به دعوت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در تهران برگزار شد.

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری بیش از ۴۰۰ نفر از رؤسای کانون‌های بازنشستگی از سراسر کشور در تهران گردهم آمدند تا در همایش رؤسای کانون‌های بازنشستگان کشوری، مهم‌ترین مسائل، دغدغه‌ها و خواسته‌های خود را با مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی در میان بگذارند.

سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به بیان اهداف همایش و نکاتی در خصوص رویکردهای جدید صندوق بازنشستگی پرداخت و گفت: انتشار اطلاعات حقوق و دستمزد و همچنین مدارک تحصیلی تنها بخش کوچکی از اتاق شیشه‌ای صندوق بازنشستگی است؛ این شفافیت در بخش عملکرد و صورت‌های مالی شرکت‌ها ادامه خواهد یافت.

وی همچنین نکاتی در خصوص بحث همسان‌سازی و منابع تأمین آن و همچنین برنامه صندوق برای ارتقای بیمه تکمیلی که قرار داد آن در شهریورماه منعقد می‌شود، مطرح کرد.

در بخش دوم همایش، مدیران کانون‌های بازنشستگی در چهار پانل تخصصی حقوق و دستمزد، بیمه تکمیلی، تورهای مسافرتی و گردشگری و پانل اقتصادی و شرکت‌های صندوق حضور داشته و ضمن بیان دیدگاه‌های خود، پاسخ مسئولان و مدیران صندوق را درباره این موضوعات شنیدند.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در بخش اختتامیه همایش سخنرانی کرد.

پیش از شروع رسمی همایش، در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل و سایر مدیران ارشد صندوق به همراه مدیران استانی برگزار شد، مدیران استانی ضمن شنیدن رویکردهای جدید صندوق از زبان مدیرعامل، به بیان مشکلات و مسائل خود و بازنشستگان استان پرداختند.

کمبود نیروی انسانی برای پاسخ به نیاز بازنشستگان در مدیریت‌های استانی، مشکل ساختمان اداری برخی مدیریت‌های استانی، مشکلات خانه‌های امید بازنشستگان، مسائل بیمه درمانی بازنشستگان و حقوق به ویژه در شرایط اقتصادی امروز، لزوم عادلانه تر شدن تسهیلات سفرها در همه استان‌ها و … از جمله مسائل مطرح شده از سوی مدیران استانی بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.