عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: تسریع در خدمت رسانی، عامل حفظ و جذب مشتریان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که صاحبان سرمایه و کسب و کار اگر تغییر را در زندگی و فعالیت خود لحاظ نکنند، موقعیتشان را از دست خواهند داد، گفت: یکی از مهم ترین راه های حفظ و جذب مشتریان، ارائه خدمات نوین در کمترین زمان ممکن است.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تسریع در خدمت رسانی، عامل حفظ و جذب مشتریان
تسریع در خدمت رسانی، عامل حفظ و جذب مشتریان
به گزارش دیوان اقتصاد، مسعود خاتونی در جمع کارکنان اداره امور شعب شمال تهران بانک با تاکید بر لزوم ایجاد تغییر در مدل و مفاهیم کسب و کارها افزود: موفقیت پایدار در کسب و کار نیازمند داشتن یک سازمان با عملکرد مطلوب است، اما برای اغلب مدیران، چالش موجود بر سر راه ساختن چنین سازمانی، تعیین نقطه آغاز تغییر است.
وی با اشاره به این که هر کسب و کاری برای ادامه حیات خود با الزاماتی رو به روست، اظهار کرد: برای برداشتن گامهای استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربهها درس گرفت.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین کاهش فاصله صف و ستاد بانک را عامل تسریع در خدمت رسانی دانست.
اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز در این نشست با اشاره به تمرکز ادارات امور تهران بر روی درآمدهای غیر مشاع و بازاریابی برای جذب منابع جدید و وصول مطالبات، حمایت ادارات کل و ستاد بانک را برای تسریع ارائه خدمات خواستار شد.
روسای ادارات امور شعب تهران نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد واحد های خود ارائه کردند.
عضو هیات مدیره بانک و هیات همراه همچنین ضمن بازدید از شعبه باغ فردوس، با کارکنان این واحد دیدار و گفت و گو کردند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 166,090 | |
دلار | - | 623,950 |
لیر | 17,900 | |
پوند | 815,800 | |
یوان | 87,000 | |
یورو | 678,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 483,850,000 | |
سکه تمام | 428,950,000 | |
سکه نیم | 266,500,000 |