بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، موفق به دریافت ایزو 10002 شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
به گزارش دیوان اقتصاد، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ایزو 10002 شد. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.
گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو 10002، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایتها برای انواع فعالیتهای تجاری از جمله فرآیندهای تجارت الکترونیک است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 193,440 | |
دلار | - | 707,200 |
لیر | 20,500 | |
پوند | 904,700 | |
یوان | 98,100 | |
یورو | 751,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 523,600,000 | |
سکه تمام | 501,750,000 | |
سکه نیم | 270,500,000 |