دیدار صمیمانه مدیرعامل بانک ملی ایران با جمعی از بازنشستگان بانک

دیدار صمیمانه مدیرعامل بانک ملی ایران با جمعی از بازنشستگان بانک

محمدرضا حسین زاده به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان، با جمعی از بازنشستگان بانک ملی ایران به نمایندگی از جامعه بزرگ بازنشستگی این بانک، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیر عامل بانک، در این دیدار که برات کریمی و مسعود خاتونی از اعضای هیأت مدیره و حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری و تعدادی از مسئولان ستادی حضور داشتند، با بیان این که بازنشستگان چشم و چراغ یک سازمان هستند، گفت: بازنشستگان در سال های خدمت، زحمات فراوانی را برای رشد و اعتلای این بانک نود و یک ساله کشیده اند و ما امروز باید قدردان تلاش های بی دریغ آن ها باشیم.
وی تأکید کرد: تکریم بازنشستگان در جامعه باید به شکل یک فرهنگ درآید و همه خود را موظف به پاسداشت از زحمات و خدمات بازنشستگان بدانند.
وی اظهار کرد: بانک ملی ایران همواره تلاش کرده است تا آنچه در توان دارد و ظرفیت های قانونی اجازه می دهد برای بهبود وضعیت بازنشستگان انجام دهد و در آینده نیز این مسیر را با قدرت ادامه خواهد داد.
در این دیدار صمیمانه، همکاران بازنشسته برخی از دغدغه های جامعه بازنشستگان را مطرح نمودند و مدیرعامل به مسائل آنها پاسخ داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.