رشد درآمد تسهيلات و سود سپرده هاي "وسينا"

از ابتداي امسال تا مرداد ماه رقم خورد؛

رشد درآمد تسهيلات و سود سپرده هاي "وسينا"

سپرده هاي سرمايه گذاري شده بانك سينا در حالي در ابتداي مرداد ماه امسال بالغ بر 186 هزار و 707 ميليارد ريال ثبت شده كه اين رقم در پايان ماه به بيش از 192 هزار و 866 ميليارد ريال ارتقا يافته است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبار پولي مالي،بانك سينا گزارش عملكرد يك ماهه منتهي به 31 مرداد ماه سال مالي جاري شامل مانده تسهيلات و سپرده هاي سرمايه گذاري شده را منتشر كرد و طي آن درآمد تسهيلات و سود سپرده ها را افشا كرده است.
بر اساس اين گزارش، بانك سينا كه سال مالي آن منتهي به 29 اسفند ماه 98 است، مانده تسهيلات در ابتداي مرداد ماه را مبلغ 151 هزار و 67 ميليارد ريال و مانده پايان همان ماه را 152 هزار و 767 ميليارد ريال اعلام كرده است. اين بانك 10 هزار ميليارد ريالي در ماه گذشته بالغ بر 18 هزار ميليارد ريال تسهيلات پرداخت و بيش از 16 هزار ميليارد ريال تسهيلات نيز وصول كرده است.
بر اين اساس، بانك سينا در دوره عملكرد منتهي به 31 مرداد ماه امسال مبلغ دو هزار و 201 ميليارد ريال درآمد از محل تسهيلات اعطايي بدست آورده است. همچنين اين مبلغ براي دوره عملكرد از ابتداي امسال تا پايان مرداد ماه امسال بيش از 10 هزار و 699 ميليارد ريال محاسبه مي شود كه نسبت به درآمد هشت هزار ميليارد ريالي "وسينا" در دوره عملكرد از ابتداي امسال تا پايان تير ماه با رشد 26 درصدي همراه شده است.
سپرده هاي سرمايه گذاري شده بانك سينا در حالي در ابتداي مرداد ماه امسال بالغ بر 186 هزار و 707 ميليارد ريال ثبت شده كه اين رقم در پايان ماه به بيش از 192 هزار و 866 ميليارد ريال ارتقا يافته است. اين بانك بورسي در دوره مورد اشاره مبلغ 229 هزار و 925 ميليارد ريال سپرده جذب و بيش از 223 هزار و 766 ميليارد ريال سپرده تسويه كرده است.
بانك سينا در ماه گذشته بيش از يك هزار و 749 ميليارد ريال سود سپرده سرمايه گذاري شده پرداخت كرده است. در كنار آن، سود سپرده هاي "وسينا" از ابتداي امسال تا پايان مرداد ماه با رشد 26 درصدي نسبت به چهار ماهه ابتداي سال مالي جاري مبلغ هشت هزار و 492 ميليارد ريال محاسبه مي شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.