نمایشگاه شانگهای ظرفیت بزرگی برای معرفی شرکت های ایرانی است

رئیس سازمان توسعه تجارت ؛

نمایشگاه شانگهای ظرفیت بزرگی برای معرفی شرکت های ایرانی است

رئیس سازمان توسعه تجارت و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت و بزرگی نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای گفت: نمایشگاه شانگهای ظرفیت بزرگی برای معرفی شرکت های ایرانی است.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، «حمید زادبوم» به مناسبت دومین نمایشگاه واردات چین در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت از آنجایی که چین سالانه افزون بر دو هزار میلیارد دلار واردات دارد و درهای کشور را بر روی همه کشورها باز کرده است نمایشگاه شانگهای می تواند یکی از مهمترین نمایشگاه های جهان باشد.
وی افزود: این نمایشگاه در واقع یک اکسپوی جهانی در مقیاس کوچکتر است و برای ما خیلی مهم است که بازار را از این طریق بیشتر شناخته و همچنین با فعالیت سایر کشورها بیشتر آشنا شویم.
رئیس سازمان توسعه و تجارت یادآور شد: حضور ما در نمایشگاه علاوه بر اینکه برای چین حائز اهمیت است برای ما در جهان نیز اهمیت زیادی دارد امسال دومین باری است که این نمایشگاه برگزار می شود.
زاد بوم افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در نمایشگاه های آتی قابلیت های بیشتری از جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته و از این فضای اجتماعی و جمعی که فراهم شده حداکثر استفاده را ببریم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این نمایشگاه در واقع فضای خوبی برای اقتصاد جهانی امروز و تجارت بین الملل است و ما نیز باید تلاش کنیم از این فضا بیشترین استفاده را ببریم.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.