شماره 149 نشریه بانک سامان منتشر شد

شماره 149 نشریه بانک سامان منتشر شد

یکصدوچهل‌ونهمین شماره نشریه بانک سامان ویژه آبان‌ماه منتشر شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، ناصر بزرگمهر در این شماره یادداشتی با عنوان «مدیریت دایناسورها» نوشته است.
تکنیک‌های مؤثر بر وفاداری مشتریان و فلسفه مشتری محوری از مقالات این شماره است. این بار در گشت شعبه‌های شهر، نشریه سامان سراغ شعبه نازی‌آباد رفته و با کارمندان این شعبه به گفتگو نشسته است. «وقتی مغایرت‌ها صفر می‌شود» گفتگویی با شهرام قاسم‌زاده سروش رئیس اداره پایاپای است. گزارش خودمانی از اولین هم‌اندیشی پلنت گزارشی جامع است که در این شماره می‌خوانید.
6 روش اصلی برای خالی کردن حساب مقاله دیگری است که در این شماره منتشر شده است. غم تجربه انسانی مشترک عنوان مقاله‌ای است که محمد جوادی مترجم در اختیار نشریه سامان قرار داده است. تصاویر مشتریان جوایز یک میلیارد ریالی وین‌کارت در این شماره منتشر شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.