تلاش ما رضایت سپرده گذارن و حفظ شأن پرسنل است

رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین عنوان کرد:

تلاش ما رضایت سپرده گذارن و حفظ شأن پرسنل است

رئیس هئیت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین در جمع معاونین و مدیران مناطق در سمینار استان مازندران، هدف اصلی هئیت سرپرستی را چابک سازی و ساماندهی موسسه اعتباری کاسپین دانست.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در دومین همایش استان مازندران که به منظور رفع موانع و پیگیری مصوبات گذشته صورت گرفت، ابتدا مدیران مناطق، گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده ارائه نمودند، سپس مشکلات و موانع مناطق به تفکیک عنوان شد.
  علی صادقی رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین پس از گوش دادن به گزارشات و مشکلات ارائه شده توسط مدیران مناطق هشت گانه، صحبتهای خود را با تشکر ویژه از معاونین، مدیران و پرسنل موسسه آغاز نمود و عنوان کرد: حدود 9 ماه از تصدی هئیت سرپرستی می گذرد و ما امروز شاهد این هستیم که دوران ساماندهی این موسسه به پایان رسیده و ما می توانیم به ریل اصلی خود باز گردیم.
رئیس هیئت سرپرستی وظیفه اصلی پرسنل شعب را وصول اقساط دانست و عنوان کرد  امروز ما در امر وصول به جایگاه خوبی رسیده ایم اما کافی نیست و لازم است تلاش مضاعف داشته باشیم. وی رضایت سپرده گذاران را تلاش اصلی هیئت سرپرستی دانست و گفت روزی نیست که ما پیگیر وضعیت سپرده گذاران و پرسنل موسسه نباشیم و تمام تلاش ما رفع مشکلات موسسه و احیای حقوق سپرده گذارن است.
درادامه این همایش اعضای هیئت سرپرستی نیز گزارشی مفصل و تخصصی از فرایند ساماندهی و چابک سازی موسسه به سمع نظر حاضرین رساندند و شرایط امروز موسسه را حاصل زحمات و از خود گذشتگی یکایک پرسنل و مدیران موسسه دانستند.
این همایش با جلسه پرسش و پاسخ مدیران مناطق از معاونین به پایان رسید.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.