مدیر مرکز امدادمشتریان بانک قرض الحسنه رسالت گفت: کارشناسان این مرکز ماهانه به بالغ بر ۸۰ هزار تماس مشتریان پاسخ می دهند.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
پاسخگویی به ۸۰ هزار تماس در مرکز امداد مشتریان
پاسخگویی به ۸۰ هزار تماس در مرکز امداد مشتریان

به گزارش دیوان اقتصاد، مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان پیگیر سوالات، انتقاد و پیشنهادات مشتریان هستند، افزود: مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات ودرخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت، تایید هویت صحت شماره همراه جهت سامانه هریم، راهنمایی فعال کردن رمز پویا و.... بهره مند شوند.
وی اظهارداشت: این مرکز با شماره گیری ۰۲۱۴۷۴۷ در ایام هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز مشتریان است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
| نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| درهم | 293،870 | |
| دلار | - | 1،080,200 |
| لیر | 25,800 | |
| پوند | 1,440,200 | |
| یوان | 151,900 | |
| یورو | 1،256,400 |
| نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| سکه امامی | 1,120,100,000 | |
| سکه تمام | 1,069,150,000 | |
| سکه نیم | 583,600,000 |




























































































