عملکرد مناسب بانک مهرایران، عامل اصلی موفقیت آن است

عملکرد مناسب بانک مهرایران، عامل اصلی موفقیت آن است

حق شناس استاندار گلستان در دیدار با مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران ضمن ابراز خرسندی از حمايت هاي صورت گرفته در زمينه اشتغالزايي و کارآفريني، گفت: بانک مهر ايران پيشرو در ارائه خدمات قرض الحسنه بانكي به آحاد جامعه است و عملكرد مناسب آن در حوزه هاي مختلف عامل اصلي موفقيت بانك محسوب مي شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، هادی حق شناس بیان داشت: عملکرد خوب اين بانک موجب رضايتمندي مردم شريف استان گلستان شده است.
وی افزود: سبد محصولات و طرح های تسهیلاتی متنوع و قرض الحسنه بانک مهرايران مشکلات عديده مردم استان را رفع نموده و در حوزه هاي مختلف به ويژه در زمينه هاي اشتغالزايي و کارآفريني موثر عمل کرده است.
در ادامه، صالحی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان گلستان نیز گزارشي از عملکرد بانک ارائه نمود و گفت: باتوجه به افزايش استقبال آحاد جامعه از خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانک، به منظور تسهيل در اراده خدمات بانكي به مشتريان، مراجعين و متقاضيان به دنبال تحقق بانكداري تمام هوشمند هستيم و در اين راستا اقدامات شايسته اي صورت گرفته است.
وی افزود: بانک مهر ایران از سال گذشته توسعه بانکداری دیجيتال و حذف کاغذ از چرخه عمليات بانکي را در دستور كار خود قرار داده است و در اين راستا با راه اندازي سامانه ميعاد، ديجيتالي نمودن بايگاني شعب و ايجاد امكان افتتاح حساب از طريق موبايل بانك، فرايند ارائه خدمت به مشتريان را با سرعت بيشتري انجام مي دهد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.