افزایش قیمت 200 تومانی فروش دلار در صرافی‌ها

افزایش قیمت 200 تومانی فروش دلار در صرافی‌ها

نرخ فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی امروز (دوشنبه) افزایشی ۲۰۰ تومانی داشت. در حالی که نرخ خرید این دو ارز با ۱۰۰ تومان کاهش همراه بود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا,امروز در بازار ارز، صرافی‌های بانکی قیمت فروش ارزهای دلار و یورو را ۲۰۰ تومان افزایش دادند و قیمت خرید را ۱۰۰ تومان کاهش دادند. بر این اساس اختلاف خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های بانکی امروز نسبت به روز گذشته ۳۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و به فاصله ۱۰۰۰ تومانی رسید.
بهای هر دلار آمریکا در ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه، ۶ مرداد) در صرافی‌های بانکی با رقم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید. همچنین قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها نیز ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد.
همچنین برای فروش هر یورو رقم ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان بر تابلوها ثبت و خرید یورو نیز با قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ انجام شد.
اما در سامانه سنا نرخ یورو و دلار همچنان در حال افزایش است و روز گذشته برای اولین بار در هفته‌های اخیر ارز در سامانه سنا از صرافی‌های بانکی گران تر معامله شد. میانگین بهای فروش هر یورو در بازار معاملاتی روز گذشته این سامانه، به قیمت ۲۵ هزار و ۶۳۸ تومان بود. در این سامانه بهای دلار نیز به رقم ۲۲ هزار و ۲۵۹ تومان رسید.
در سامانه نیما ولی روند حرکت با شیبی ملایم افزایش داشته، به طوری که در روز معاملاتی گذشته هر حواله فروش یورو با میانگین قیمت ۲۰ هزار و ۹۰۵ تومان فروخته شد، فروش حواله دلار نیز به قیمت میانگین ۱۸ هزار و ۱۹۰ تومان انجام شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.