برگزاری مجمع فصلی منطقه سه بیمه آسیا

برگزاری مجمع فصلی منطقه سه بیمه آسیا

پنج‌شنبه, سپتامبر 17, 2020 - 22:30 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مجمع فصلی سرپرستی منطقه سه بیمه آسیا با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، سرپرست منطقه سه و روسای شعب استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و روسای شعب منطقه در ارومیه برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مسعود بادین ، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی بیمه آسیا و تقدیر و تشکر از کارکنان و شبکه فروش، گفت: همدلی و هم یاری در بخش های مختلف شرکت ،راهکار تداوم موفقیت های بیمه آسیاست و کسب افتخارات در سال جاری ، بیانگر تحقق این مهم می باشد.
مدیرعامل بیمه آسیا با تصریح افزایش سرمایه شرکت به عنوان یکی از برنامه های مهم شرکت، اظهار داشت: با تایید سازمان بورس این افزایش به زودی محقق خواهد شد. این افزایش سرمایه، سبب افزایش توان نگهداری شرکت خواهد شد که در نتیجه در افزایش بازدهی فعالیت های بیمه گری بسیار موثر خواهد بود.
مسعود بادین با تاکید بر تلاش های هیات مدیره در افزایش حقوق کارکنان بطور قابل ملاحظه ،افزایش وام های رفاهی را یک از موضوعات بسیار مهم دانست که در روز های اخیر نهایی شده و به زودی در اختیار کارکنان قرار می گیرد.
مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به عملکرد فنی شعب و رصد آن به صورت مستمر ،افزود:رابطه مستقیمی بین عملکرد فنی شعب با ارزیابی ها ،تشویق ها،جابجایی ها و انتصابات دارد و عاملی مهم در ارتقای کارکنان می باشد.
آموزش مستمر به ویژه آموزش های مجازی برای سطوح مختلف کارکنان، دقت در بازدیدهای اولیه، کنترل و نظارت ها، وصول مطالبات از دیگر موارد مورد اشاره مدیر عامل بیمه آسیا بود.
بهروز ناظمی، عضو هیأت‌ مدیره و معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا نیز در این نشست در سخنانی ضمن تأکید بر توسعه بیمه های خرد و زندگی به مواردی همچون جذب پورتفوی های کم ریسک، کنترل و نظارت، بهبود فضای کسب و کار برای بیمه گر و بیمه گذار، ایجاد هماهنگی بین واحدهای صف و ستاد و تفویض اختیارات در استان ها و شعب اشاره کرد.
وی گفت: با جدیت در امر آموزش، می توانیم از ظرفیت های بالقوه توسعه فعالیت های بیمه ای در منطقه سه در مسیر تداوم موفقیت های بیمه آسیا استفاده کنیم.
مهدی شریفی، عضو هیات مدیره و معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا در سخنانی با اشاره به موفقیت های بیمه آسیا در سال های اخیر اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی مدیریت های فنی و شعب ، سال 1399 سالی موفق در حوز های فنی برای بیمه آسیا باشد.
وی با اشاره به قابل قبول بودن عملکرد شش ماهه سرپرستی منطقه سه، گفت: البته می بایست نسبت به اصلاح ترکیب پرتفوی، تلاش بیشتری در منطقه انجام شود.
معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا با تصریح افزایش و تفویض اختیارات به برخی مناطق از جمله منطقه سه ، اظهار داشت: در این شرایط ، انتظار می رود کنترل خسارت، کنترل شبکه فروش و تشویق آنها به افزایش پرتفوی ، می بایست بیش از پیش تقویت شود.
بنا بر این گزارش، در ابتدای این نشست ، سرپرست منطقه سه و روسای استان های منطقه، با ارائه عملکرد خود، چالش ها و مسائل موجود در حوزه فعالیت های خود را بیان کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.