انعقاد تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

انعقاد تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

بانک ملت و هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس با هدف ارتقای سطح همکاری ها، تفاهمنامه امضا کردند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، بر اساس این تفاهمنامه که به امضای محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رسید، سطح همکاری های متقابل در زمینه های اعتباری و گشایش اعتبارات اسنادی افزایش می یابد.
 محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به این نکته که پتروشیمی خلیج فارس یکی از مشتریان مهم و استراتژیک بانک است، تاکید کرد: بانک ملت تمایل دارد همچنان به عنوان بانک اولِ هلدینگ خلیج فارس به همکاری های خود با این پتروشیمی بزرگ کشور ادامه دهد.
وی با بیان اینکه در انعقاد هرگونه تفاهم نامه بین طرفین باید مقررات و دستور العمل های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رعایت شود، تصریح کرد: بانک ملت همواره در تعامل با مشتریان ارزنده خود نهایت انعطاف پذیری را از خود نشان داده و همکاری های بانک ملت با حوزه انرژی و نفت و گاز کشور سابقه طولانی و درخشانی دارد.
جعفر ربیعی مدیر عامل پتروشیمی خلیج فارس نیز در این جلسه از بانک ملت به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین بانک های تجاری کشور نام برد و گفت: ارتباط بین پتروشیمی خلیج فارس و بانک ملت همیشه بر اساس رابطه بُرد-بُرد بوده و تجربیات گذشته نیز نشان می دهد که پرونده های اعتباری پتروشیمی ها کمترین مطالبات را در سیستم بانکی کشور ایجاد کرده است.
در ادامه جلسه نیز مدیران اعتباری و مالی دو مجموعه در خصوص جزئیات تفاهم نامه مذکور با یکدیگر به بحث و گفت و گو پرداختند.
در این نشست عزیز آخوندی اصل، سید ابوطالب دیبایی، عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل بانک ملت، حسن کمالوند مدیر امور و مجتبی توکلی مدیرکل و شیوایی مدیر ارتباط با مشتری بانکداری شرکتی این بانک حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.