مسکن کارگران و بازنشستگان تا چند روز آینده کلنگ‌زنی می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی:

مسکن کارگران و بازنشستگان تا چند روز آینده کلنگ‌زنی می‌شود

چهارشنبه, سپتامبر 23, 2020 - 10:09 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: به زودی فاز اول ساخت مسکن کارگران و بازنشستگان کلنگ‌زنی خواهد شد و خبرهای خوبی برای این قشر در راه است و حمایت‌های ویژه‌ای خواهند شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد،محمود محمودزاده در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت مسکن کارگران و بازنشستگان اظهار داشت: چند روز گذشته جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن ملی برگزار شد و در این جلسه قرار بر این شد که وزیر راه و شهرسازی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تصمیمات در جهت ساخت مسکن کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران جلسه مشترکی داشته باشند. 
وی با بیان اینکه در چند روز آینده جلسه وزارت راه و شهرسازی و وزارت کار در این رابطه برگزار می‌شود، گفت: به زودی فاز اول ساخت مسکن کارگران و بازنشستگان کلنگ‌زنی خواهد شد و خبرهای خوبی برای این قشر در راه است و حمایت‌های ویژه‌ای خواهند شد.
محمودزاده با بیان اینکه طبق تفاهم‌نامه این دو وزارتخانه 200 هزار واحد مسکونی ویژه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران ساخته می‌شود که فاز اول آن در چند روز اول کلنگ‌زنی خواهد شد، ادمه داد: علاوه بر تسهیلات وزارت راه و شهرسازی، تسهیلات ویژه‌ای هم از سوی وزارت کار به این گروه داده می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال آیا متقاضیان مسکن کارگران و بازنشستگان در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام خواهند کرد؟ گفت: سامانه قرار نیست برای این ثبت‌نام‌ها باز شود بخشی از این گروه قبلا در مهلت داده شده ثبت‌نام کردند و بخشی از متقاضیان هم توسط اتاق تعاون ثبت‌نام و ساماندهی می‌شوند.
وی با ادامه داد: ساخت مسکن کارگران و بازنشستگان در چند فاز عملیاتی خواهد شد که بخشی از این تعداد واحد با طرح اقدام ملی همپوشانی دارد.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.