نخستین واحد مستقل ارزی بانک کارآفرین راه‌اندازی شد

نخستین واحد مستقل ارزی بانک کارآفرین راه‌اندازی شد

پنج‌شنبه, سپتامبر 24, 2020 - 22:37 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نخستین واحد مستقل ارزی بانک کارآفرین در مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک راه‌اندازی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،محمدرضا فرزین مدیرعامل این بانک در آیین افتتاح نخستین واحد مستقل ارزی با تاکید بر استراتژی بانک کارآفرین مبنی بر تمرکززدایی از فعالیت‌های ارزی و بین‌المللی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد جدید مبنی بر توسعه فعالیت‌های ارزی و بین‌المللی و گسترش مبادلات بانکی با بانک‌های بزرگ جهان، خوشبختانه در بخش ارزی و بین‌المللی کارنامه درخشان و موفقیت‌آمیزی داشته‌ایم و یکی از نقاط قوت بانک کارآفرین از ابتدای تأسیس تاکنون ارائه خدمات ارزی متنوع در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان است.

وی همچنین افزود: به همین دلیل و با برنامه‌ریزی‌های جدید، راه‌اندازی واحدهای مستقل ارزی در دستور کار بانک کارآفرین قرار گرفت تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری خدمات ارزی را دریافت کنند. واحد ارزی پل رومی به عنوان اولین واحد ارزی مستقل با همت و پشتکار مدیریت امور بین‌الملل آغاز به کار کرده و تمامی شعب شهرستان‌ها و دوازده شعبه در شهر تهران که در مجاورت این واحد قرار دارند، خدمات ارزی مورد نیاز خود را از این واحد دریافت خواهند کرد.

وی همچنین افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در آینده نزدیک چهار واحد مستقل ارزی دیگر در مناطق جغرافیایی مختلف تهران راه اندازی خواهند شد تا مشتریان و هموطنان بتوانند خدمات ارزی و بین‌المللی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

فرزین همچنین تاکید کرد: توسعه بانکداری شرکتی، بانکداری سرمایه‌گذاری و بانکداری تجاری و شخصی از خدمات جدید بانک کارآفرین است و اغلب مشتریان شرکتی تمایل دارند خدمات ریالی و ارزی مورد نیاز خود را به طور همزمان دریافت کنند. بنابراین ضرورت دارد نیازهای مشتریان به ویژه مشتریان بزرگ خود را در بخش ارزی تأمین کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: بر همین اساس نیاز به ارائه خدمات متنوع در بخش ارزی و بین‌المللی به مشتریان بیش از گذشته وجود دارد تا بانک کارآفرین سهم ارزنده و مطلوب خود را در صنعت بانکداری کشور کسب کند.

واحد مستقل ارزی پل رومی

مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین افزود: خوشبختانه قابلیت‌ها و توانمندی‌های همکاران در بخش ارزی بانک به‌گونه‌ای است که قادر هستند به مشتریان بزرگ حقوقی و شرکتی خدمات مناسب ارائه دهند.
بر اساس این گزارش واحد پل رومی به‌عنوان اولین واحد ارزی مستقل بانک کارآفرین در شمال تهران، تمامی خدمات مربوط به گشایش اعتبار اسنادی، افتتاح حساب ارزی، حوالجات ارزی، صدور بروات اسنادی و…. را به متقاضیان ارائه خواهد کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.