صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم مجوز فعالیت گرفت

صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم مجوز فعالیت گرفت

سازمان بورس و اوراق بهادار، مجوز فعالیت صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم را صادر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در اجرای ماده ۲۸ و بند ۶ ماده ۷ قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ۱۳۸۴ و ماده ۲ قانون توسعه ابزار‌ها ونهاد‌های مالی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مصوب آذر ۸۸ با مجوز این سازمان نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، به عنوان نهاد مالی ثبت شده است.
این صندوق سرمایه گذاری مجاز است از تاریخ صدور این مجوز (۹ آذر ۹۹) با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و در چارچوب اساسنامه مصوب خود به عنوان یک نهاد مالی صندوق سرمایه گذاری فعالیت کند.
محمود گودرزی، معاون بازار شرکت بورس گفت: همه فعالیت‌های مربوط به بازگشایی صندوق انجام شده و مدیر این صندوق باید بوسیله هماهنگی با سامانه معاملات بر خط (OMS) مجوز بازگشایی را از سازمان بورس اخذ کند و ترتیبات افشای ارزش خالص دارایی‌های صندوق را انجام دهد.
وی افزود: مشکلی از سوی شرکت بورس برای بازگشایی وجود ندارد و به محض اعلام آمادگی از سوی مدیر صندوق و انجام فعالیت‌های مربوط در این زمینه نماد این صندوق بازگشایی خواهد شد.
گودرزی گفت: در انتظار تایید مدیر صندوق پالایشی یکم هستیم تا بتوان اطلاعیه مربوط را صادر و نماد را بازگشایی کرد.
گودرزی خاطرنشان کرد: تاکنون زمان دقیقی برای بازگشایی نماد ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد تا چند روز آینده فعالیت‌های مربوط به این اقدام به مراحل پایانی خود نزدیک شود و اطلاع رسانی‌های لازم از سوی شرکت بورس ارائه می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.