انجام ۲۶۳ هزار مورد بازرسی از صنوف

انجام ۲۶۳ هزار مورد بازرسی از صنوف

معاون بازرسی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تاکنون ۲۶۳ هزار مورد بازرسی از صنوف داشته ایم، گفت: در صورت پلمب، در مناطق قرمز و نارنجی ۱۵ روز و در مناطق زرد یک هفته، فک پلمب طول می کشد.

به گزارش دیوان اقتصاد,بهنام نیک منش در گفت و گو با مهر در مورد وضعیت بازرسی از اصناف، اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر بازرسی از اصناف معطوف به مصوبات قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا یعنی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها شده که در این راستا تاکنون ۲۶۳ هزار مورد بازرسی از صنوف انجام شده است.
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران افزود: خوشبختانه تاکنون اکثر واحدهای صنفی که جزو مشاغل غیرضرور بودند این مصوبه را رعایت کرده و تعداد تخلفات بسیار اندک بوده است.
وی ادامه داد: برای پلمب واحدهای متخلف، با پلیس اماکن، نیروی انتظامی و کلانتری هماهنگی‌های صورت می‌گیرد اما تاکنون اندک محدودی پلمب داشته ایم.
نیک منش افزود: در دور جدید بازرسی‌ها تذکر کتبی و جریمه نقدی نداریم و مستقیم واحد متخلف با قید فوریت پلمب می‌شود.
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: فک پلمب نیز در مناطق قرمز و نارنجی ۱۵ روز و در مناطق زرد یک هفته طول می‌کشد.
وی با بیان اینکه ما همچنان شکایات و گزارشات مردمی را در خصوص عدم رعایت پروتکل‌ها دریافت می‌کنیم، تصریح کرد: مأموران ما به صورت دائمی در حال رصد هستند اما مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف صنفی به اتاق اصناف اطلاع دهند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.