تسریع در تکمیل مسکن مهر در الویت برنامه های بانک مسکن است

تسریع در تکمیل مسکن مهر در الویت برنامه های بانک مسکن است

دوشنبه, ژانویه 11, 2021 - 14:39 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیر شعب بانک مسکن استان البرز در دیدار با مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد  ،گفت: تسریع در تکمیل مسکن مهر در اولویت برنامه های بانک مسکن قرار دارد.

به گزارش دیوان اقتصاد،مهدی بلوچی مدیر شعب بانک مسکن استان البرز در نشستی مشترک با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به ضرورت همراهی با آن شرکت عمران در روند اجرا و تکمیل پروژه ها، از اقدامات انجام شده در راستای تعیین تکلیف واحد های مسکن مهر خبر داد.

مهدی بلوچی بیان کرد: فروش اقساطی و تحویل واحدها ابزار سنجش خدمات است لذا می باید در جهت تسریع در روند کار همه نهادهای مرتبط تعامل و همکاری کنند.

وی گفت: تمامی شعب بانک مسکن استان با تسریع در روند تشکیل پرونده های متقاضیان در بانک مسکن توانسته است ارائه خدمات را به کمترین و حداقل زمان ممکن برسانند.

در ادامه این نشست؛مسعود حق لطفی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بیان کرد: در سالجاری اتمام بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل شده و کمتر از ۱۵۰۰ واحد نیز در مراحل نهایی اتمام نازک کاری است.

مسعودحق لطفی به نقش مسکن در اقتصاد خانوار و ایجاد آرامش و آسایش ، اشاره و افزود: امیدواریم با تحویل واحدها بتوانیم گامی مثبت در این راستا برداریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در ادامه به نقش انبوه سازی مسکن در کنترل قیمت بازار و جلوگیری از افزایش اجاره مسکن اشاره نمود و افزود:امیدواریم با تکمیل آورده متقاضیان و همکاری آنان در انجام مراحل فروش اقساطی و تعامل با بانک مسکن بتوانیم منشا خدمات رسانی بهتر باشیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.