بانک مهر ایران در مسیر تبدیل به بانکی تمام هوشمند قرار دارد

بانک مهر ایران در مسیر تبدیل به بانکی تمام هوشمند قرار دارد

سلیمان توکلی عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بازدید از مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی و تعدادی از شعب، جذب منابع مؤثر، حفظ مشتریان و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه را از اهداف و اولویت‌های بانک مهر ایرلان برشمرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،توکلی که با همراهی یوسف نجدی مدیر امور استان‌های این بانک در سفری دو روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید تعدادی از شعب استان، با کارکنان ستادی استان نیز دیدار کرد، در این دیدارها  ضمن  قدردانی از مدیریت و کارکنان استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بانک علی‌رغم دارا بودن محدودیت‌هایی مانند امکان نداشتن پرداخت نرخ سود به سپرده‌ها که یک بانک قرض‌الحسنه با آن روبروست، توانسته مانند سال‌های گذشته به رشد منابع قابل قبولی دست یابد که نشان از همت بالای همکاران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سراسر کشورمان دارد.

وی جذب منابع مؤثر، حفظ مشتریان و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه را از اهداف و اولویت‌های بانک دانسته و اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی از نظر اقتصادی دارای ظرفیت‌های بالایی است و باید تلاش شود تا سهم بیشتری از بازارهای هدف را جذب کند.

نجدی در این بازدید ضمن تشکر از تلاش‌های مدیر شعب استان آذربایجان شرقی و سایر همکاران این استان، بانک مهر ایران را در مسیر تبدیل شدن به بانکی تمام هوشمند توصیف کرد و مؤلفه‌های این هدف را مشتریان بانک، زیرساخت‌ها و منابع انسانی دانسته و بر لزوم تقویت آن‌ها تأکید کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.