خدمات اینترنت بانک ایران زمین را بیشتر بشناسیم

اختصاصی دیوان اقتصاد؛

خدمات اینترنت بانک ایران زمین را بیشتر بشناسیم

خدمات اینترنت بانک ایران زمین یکی از سیستم های بانکداری مدرن این بانک است که برای مشتریان دارای ارتباط اینترنتی این امکان را فراهم می‌کند که در هر زمان و مکان به تمام خدمات بانکی مورد نیاز خود دسترسی داشته و برای خود یک شعبه خانگی ایجاد کنند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، مراحل و شرایط استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی در بانک ایران زمین ساده و کاربردی بود و شامل مراحل زیر است.
مراجعه به نزدیکترین شعبه و افتتاح حساب سپرده
تکمیل فرم های مربوطه در شعبه
دریافت نام کاربری و رمزهای اول و دوم (رمز انتقال وجه) از شعبه
پس از طی کردن این سه مرحله مشتریان می‌توانند با ورود به سامانه اینترنت بانک ایران زمین با نام کاربری و رمز ایستای خود، از خدمات این بانک استفاده کنند.
پس از اولین ورود به سامانه اینترنت بانک، سیستم در قالب یک پیغام از شما می خواهد که به جای نام کاربری و رمز فعلی، نام کاربری جدید و رمز جدید ایجاد کنید.

**معرفی خدمات اشخاص حقیقی در اینترنت بانک ایران زمین
تنظیم و دسترسی سریع به شماره سپرده های دلخواه و دریافت موجودی و صورتحساب در صفحه خانه (Home Page)
دریافت مشخصات سپرده خود (وضعیت سپرده، نوع سپرده، نام سپرده، شعبه افتتاح کننده و شماره شبا سپرده)
سپرده در یک نگاه: دسترسی به تمامی شماره سپرده ها
روزشمارمالی: نمایش گردشها با انتخاب نوع سپرده برحسب سال و ماه بصورت تقویمی
تماس: امکان ثبت شماره های کارت، تسهیلات ، سپرده و شبا خود را جهت سهولت در عملیات انتقال وجه را فراهم می آورد
انتقال وجه: انتقال داخلی (عادی، مستمر، دستی ، کارت به سپرده)، انتقال داخلی و شتابی (کارت به کارت)، انتقال وجه بین بانکی پایا
گزارش گیری: گزارش گیری از (انتقال وجه های مستمر، انتقال وجه ساتنا، انتقال وجه پایا، جزئیات انتقال وجه پایا و تراکنش های کارت)، امکان لغو انقال وجه مستمرو امکان لغو و تعلیق و باز فعال نمودن انتقال وجه پایا
مدیریت تسهیلات: مشاهده نوع، شماره، وضعیت، مبلغ، مانده، تعداد، تاریخ شروع و سررسید، پرداخت اقساط تسهیلات، تهیه گزارش تسهیلات
مدیریت کارت: دسترسی آسان به کارت‌های صادر شده جهت پرداخت قبض، انتقال وجه، صورت‌حساب، موجودی، انسداد و تغییر رمز و انتخاب حساب فرعی (جزئیات) با مراجعه به منو کارت
ثبت مبلغ چکهای (تاریخ، مبلغ و ...) صادره قبل از وصول، مشاهده وضعیت چک‌های صادر شده
مدیریت چک: خرید شارژ، پرداخت قبوض عادی و دسته‌ای (مدیریت پرداخت)
تنظیمات: تغییر نام کاربری و رمز عبور و رمز دوم و تنظیمات صورت حساب

**معرفی خدمات اشخاص حقوقی در اینترنت بانک ایران زمین 
تنظیم و دسترسی سریع به شماره سپرده های دلخواه و دریافت موجودی و صورتحساب در صفحه خانه (Home Page)
دریافت مشخصات سپرده خود (وضعیت سپرده، نوع سپرده، نام سپرده، شعبه افتتاح کننده و شماره شبا سپرده)
سپرده در یک نگاه: دسترسی به تمامی شماره سپرده ها
روز شمار مالی: نمایش گردشها با انتخاب نوع سپرده برحسب سال و ماه بصورت تقویمی
مدیریت چک: مشاهده وضعیت چک‌های صادر شده

**تلفنبانک ایران زمین
سیستم تلفن بانک ایران زمین یک سامانه اطلاع رسانی و ارائه سرویس 24-7 است که این سرویس به صورت 24 ساعته در تمام ایام هفته برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به شعب را ندارند و یا در نزدیکی آنان شعبه ای وجود ندارد، خدمت‌رسانی می‌کند.
تلفنبانک ایران زمین مراحل زیر را طی کنند:  مشتریان لازم است برای فعال سازی
افتتاح حساب
مراجعه به یکی از نزدیکترین شعب بانک و درخواست سرویس برای شماره مشتری خود
دریافت رمز
نحوه استفاده از سرویس:
تماس با شماره تلفن (24760- 021)
ورود از طریق شماره کارت و رمز دوم
ورود از طریق شماره سپرده و رمز اول
ورود از طریق شماره مشتری و رمز اول
خدمات تلفن بانک ایران زمین برای اشخاص حقیقی:
  کارت و رمز دوم (شما می توانید رمز دوم کارت را از دستگاه خودپرداز دریافت کنید)
 انسداد کارت
 دریافت موجودی
 صورتحساب (شنیدن 3 گردش آخر و دریافت دورنگار4 گردش آخر)
 مدیریت پرداخت (پرداخت قبض – خرید شارژ)
  شماره سپرده و رمز اول
  مدیریت سپرده (صورتحساب (شنیدن 3 گردش آخر و دریافت دورنگار گردش های حساب))
مدیریت پرداخت (پرداخت قبض – خرید شارژ)
مدیریت تسهیلات
مدیریت چک (در صورت ورود با شماره سپرده جاری)
انتقال وجه
تغییر تنظیمات
خدمات عمومی (دریافت شماره شبا)
تغییر سپرده پیش فرض
  شماره مشتری و رمز اول:
مدیریت سپرده (صورتحساب (شنیدن 3 گردش آخر و دریافت دورنگار گردش های حساب))
مدیریت پرداخت (پرداخت قبض – خرید شارژ)
مدیریت تسهیلات
مدیریت چک (در صورت ورود با شماره سپرده جاری)
انتقال وجه
تغییر تنظیمات
خدمات عمومی (دریافت شماره شبا)
تغییر سپرده پیش فرض
خدمات تلفن بانک ایران زمین برای اشخاص حقوقی:
مدیریت سپرده (صورتحساب (شنیدن 3 گردش آخر و دریافت دورنگار گردش های حساب))
مدیریت چک (در صورت ورود با شماره سپرده جاری)
تغییر تنظیمات
خدمات عمومی (دریافت شماره شبا)
تغییر سپرده پیش فرض
 نحوه دریافت رمز خرید اینترنتی
مشتریان جهت استفاده ازخدمات پرداخت اینترنتی به وسیله کارت ایران زمین نیازمند دسترسی به کد سه رقمی روی کارت خود هستند.
مراحل دریافت رمز خرید اینترنتی جهت خرید در اینترنت:
کارت ایران زمین خود را در پایانه خود پرداز بانک ایران زمین (ATM) قرار دهید
رمز کارت خود را وارد نموده و کلید ثبت را فشاردهید
سپس دکمه مقابل گزینه تغییر رمز را فشار دهید
گزینه تغییر رمز خرید اینترنتی را انتخاب کنید
رمز مورد نظر خود را ما بین 5 تا 12 رقم وارد کرده  و مجددا طبق فرمان سیستم رمز را تکرارکنید
پس از انجام موفقیت آمیز عملیات، رمز خرید اینترنتی جدید شما فعال شده و کد CVV2 به همراه تاریخ انقضاء آن بر روی رسید دستگاه چاپ شده و تحویل می‌شود.
در صورت مفقود شدن کارت، انسداد کارت از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک و تلفن بانک و خدمات اینترنتی کارت ایران زمین نیز امکان پذیر است.
رفع انسداد از کارت با ارائه اصل کارت ملی یا مدارک شناسایی معتبر از طریق تمامی شعب بانک امکان پذیر است.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.