ارائه خدمات خانگی 5G  آغاز شد

ارائه خدمات خانگی 5G  آغاز شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آغاز فرایند تجاری‌سازی 5G FWA شرکت ارتباطات مبین‌نت و ارائه 5G برای مشترکان خانگی و سازمانی گفت: شرکت‌های خدمات‌دهنده و وزارت ارتباطات به‌عنوان سیاست‌گذار و ناظر توسعه ارتباطات باید به نیاز مردم و بازار توجه کنند و متناسب با آن خدمات خود را گسترش دهند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی درباره انتقادها نسبت به سرعت اینترنت و عدم توسعه VDSL در کشور، با بیان اینکه به جای توسعه VDSL، به سمت اینترنت خانگی 5G رفتیم، گفته بود: اولین شرکتی که این خدمات را عرضه می‌کند، مبین‌نت است. این شرکت اولین مجموعه کاری خود را در زمینه5G  خانگی در تهران افتتاح می‌کند و به تدریج در سال آینده نقاط بیشتری را پوشش می‌دهد تا ما از برنامه توسعه اینترنت خانگی خود عقب نمانیم.
در این راستا آذری جهرمی در مراسم آغاز فرآیند تجاری‌سازی 5G FWA شرکت ارتباطات مبین‌نت، اظهار کرد: حرکت در مسیر جدید خدمت‌رسانی به مردم را در مجموعه شرکت مبین‌نت چه سهامداران و چه کارکنان که پا در عرصه ارائه خدمتی جدید به مردم گذاشتند، تبریک می‌گویم. شرکت‌های خدمات‌دهنده و وزارت ارتباطات به‌عنوان سیاست‌گذار و ناظر توسعه ارتباطات درکشور باید به نیاز مردم و بازار توجه کنند و متناسب با آن خدمات خود را گسترش دهند.
وی با بیان اینکه امروزه یکی از نیازهای بسیار مهم مردم در هر گوشه و کنار و شهر و روستا، موضوع پهنای باند است، افزود: مردم همواره مطالبه بیشتر می‌کنند، با توجه به اینکه زندگی روزمره به ویژه در شرایط شیوع کرونا به فضای مجازی و پهنای باند وابسته شده است. در حال حاضر شرکت‌های متعددی وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را در حوزه تامین پهنای باند بر عهده دارند، که بخشی شرکت‌های اینترنت خانگی و بخشی شبکه موبایل است.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.