ارائه خدمات متفاوت هدف گذاری ۱۴۰۰ در بانک ایران زمین

ارائه خدمات متفاوت هدف گذاری ۱۴۰۰ در بانک ایران زمین

در همایش بررسی عملکرد مدیریت امور شعب استان های خوزستان و لرستان بانک ایران زمین که با حضور مدیران امور سرمایه انسانی و آموزش و شعب استان ها و مدیران و کارکنان این مدیریت برگزار شد، عملکرد این مدیریت در شاخص‌های سودآوری، جذب منابع، مدیریت مصارف و مطالبات و بانکداری مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش دیوان اقتصاد،در ابتدای این جلسه علی فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی وآموزش بانک ایران زمین با بیان این که سرمایه یک بنگاه اقتصادی نیروی انسانی ارزشمند است، اطهار داشت: در عرصه رقابت در بازار این منابع انسانی بنگاه های اقتصادی هستند که می توانند سربلندی و افتخار یک مجموعه را رقم بزنند.

فتاحی گفت: قطعا شما عزیزان در مجموعه امورشعب استان های خوزستان و لرستان و مجموعه امورشعب کشور باعث بالندگی و افتخار بانک هستید، به طور حتم اگر وفاداری، تعصب و توان شما نبود، ما نمی توانستیم به رشد و افتخاری که طی سال گذشته در این مدیریت به دست آمده افتخار کنیم.

وی با تاکید بر این موضوع که مدیران عالی بانک ارزش شما عزیزان را می دانند، بیان داشت: به عنوان خدمتگذاران شما در ستاد و با عنوان رابطی بین شما و مدیران ارشد همواره تلاش کرده ایم که قدردان تلاش ها و ارزش های شما که با تمام وجود، قسمت زیادی از وقتتان را بانک هستید باشیم. حرکت هایی که در طول سال ها شده برگرفته از همین نگاه است و در پاسخ به تلاش های شماست که ما باید قدردان باشیم.

وی در ادامه افزود: امیدواریم این تلاش ها روز به روز بهتر و افتخار آفرین تر باشد، قطعا نیازها و مشکلات فراوان و محدودیت ها بسیار است با توجه به جمیع جهات مدیران ارشد بانک و مجموعه به نحوی تلاش می کنند که دغدغه های شما را رفع نمایند و با رفع دغدغه های شما وآن آرامشی که ایجاد می شود بتوان به اهداف مد نظر برسیم.

فتاحی اعلام کرد بسیارخرسند هستم که طول دوره خدمتم برای بار دوم است که افتخار حضور در استان خوزستان را دارم. اکنون وضعیت بانک با تمامی مشکلات اقتصادی که وجود دارد نسبت به سایر بنگاه های اقتصادی خوب عمل کرده است.

فتاحی در پایان با اشاره به تصویب طرح های جدید رفاهی در حوزه کارکنان گفت: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که به زودی ابلاغ خواهد شد.

در ادامه این مراسم حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها با بیان این نکته که نام استان خورستان تحرک و جنبش را به دنبال دارد، گفت: چه از لحاظ تاریخی و چه ازلحاظ قومیت های مختلفی که در این منطقه است همیشه شور و نشاط از کارکنان مورد انتظار مدیران بانک است.

کنارویی با اشاره به شرایط حساس استان به خاطر پیک های مختلف پاندمی کرونا اظهار داشت: همواره با توجه به اینکه سرمایه اصلی هر سازمانی، نیروی انسانی است تلاش شده است که در این ایام پیگیر و جویای سلامتی همکاران باشیم تا دچار مشکلات شدیدتری نشوند.

حسینی کنارویی در ادامه بیان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته برای سال ۱۴۰۰ یک برنامه عملیاتی ویژه برای تمامی واحدها( مدیریت، شعب؛ ستاد) تدوین شده که معتقدم با اجرای خوب و به موقع آن موفقیت به همراه خواهد داشت و امیدوارم صدای تفاوت عملکردی همکاران ما در بانک ایران زمین در سال جاری طنین انداز شود.

کنارویی آمار عملکرد استان های خوزستان و لرستان ( منابع، مصارف، صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی، منابع ارزان قیمت، بانکداری مدرن و مطالبات) را به تفکیک و با شفافیت و علت موفقیت و ضعف در هر یک از موضوعات را بیان نموده و از همکاران خواست که در هر زمینه ای که ضعیف عمل کرده راهکار داشته باشند و تلاش مضاعف کنند و استان را به هدف مورد نظر برسانند.

وی در خصوص جایگاه استان خوزستان و لرستان در آمار گفت: استان خوزستان باید جز سه جایگاه ابتدای جدول باشد و غیر از این قابل قبول نیست زیرا که استان خوزستان پتانسیل بسیار زیادی دارد و باید به اهداف خیلی بالاتر از هدف تعیین شده فکر کند و فراتر از هدف حرکت نماید.

مدیرامور شعب استان ها ضمن اشاره به موفقیت خوب طرح پیشروکه توانست منافع بانک و همکاران را تامین نماید ، اظهار داشت: با توجه به نتیجه اثر بخش مقرر شد که این طرح مجددا در سه دوره ۱۲۰ روزه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ اجرا شود این طرح می تواند برای جذب منابع استان به همکاران انگیزه مضاعف دهد، همچنین شرایط ایجاد دوطرح پیشرو و لیگ برتر را مفصلا ( به لحاظ اهداف تعیین شده ، زمان طرح) برای همکاران توضیح دادند و از آنها خواست که از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

در ادامه این جلسه صمد نیک پور مدیراستان ضمن خوش آمدگویی به مدیران ارشد بانک، در خصوص وضعیت سیل و بیماری کرونا که باعث شد متاسفانه بیشترین آسیب را به استان خوزستان و مشاغل وارد نماید که تعداد بسیاری از مردم کسب و کار خود را از دست دادند صحبت کرد، سپس شرایط آماری استان و موفقیت در زمینه صدور ضمانتامه ریالی و همچنین قول هدف ۱۰۰ درصدی صدور گشایش اعتباری در استان تا پایان سال را دادند. در خصوص بهداشت و سلامت پرونده های اعتباری و پرداخت اعتبارات در استان و همچنین وضعیت مطالبات در استان مطالبی را عنوان نمود سپس در خصوص بحث جذب منابع در استان صحبت کردکه تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت و این موضوع روزانه و ساعتی از طریق برنامه نگین توسط خود ایشان در حال رصد و کنترل است همچنین اضافه کرد که برای جذب منابع بازاریابی های خوبی توسط خود همکارن انجام شده است که انشااله دراین ماه و ماه های آینده قطعا نتایج خوبی در بر خواهد داشت.

در پایان از کلیه همکاران حاضر در جلسه خواسته شد که مشکلات و دغدغه های خود در کار را بیان کنند که مدیران ارشد با حوصله و شفافیت پاسخگوی تمامی صحبت ها مشکلات همکاران شدند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.