گزارش عملکرد شرکت بیمه معلم در سال ۹۹ و ماههای ابتدایی ۱۴۰۰ از اهمیت توسعه خدمات آنلاین در این شرکت بیمه ای خبر میدهد.
گامهای بیمه معلم در خدمترسانی آنلاین از ۹۹ تا ۱۴۰۰
گامهای بیمه معلم در خدمترسانی آنلاین از ۹۹ تا ۱۴۰۰
به گزارش دیوان اقتصاد، اگرچه طبق برنامه استراتژیک بیمه معلم، توسعه و ارتقاء خدمات آنلاین به مشتریان مورد تاکید قرار گرفته و از شاخصهای کلیدی در برنامه راهبردی این شرکت محسوب میشود، اما بدون شک شیوع ویروس کرونا سرعتبخشی به توسعه خدمات آنلاین بیمه معلم را شدت بخشید. از طرفی تاکید نهاد نظارت بیمهای به توسعه زیرساختهای فناورانه و تاکید وزارت اقتصاد در تحقق تحول دیجیتال، بیمه معلم را در پیادهسازی برنامههای آیتیمحور با هدف تسهیل خدمات به مشتریان ملزم ساخته است.
در این گزارش به معرفی خدمات آنلاین بیمه معلم و از طرفی برنامههای مدون برای سال ۱۴۰۰ پرداخته میشود.
آنچه گذشت و تداوم یافت
راهاندازی خدمات آنلاین در بستر وب با (شیوع ویروس کرونا) در بیمه معلم با تمرکز بیشتری دنبال شد تا دغدغههای بیمهگذاران در خصوص دسترسی سریع و آسان به خدمات تحقق یابد.
محصولات بیمه الکترونیک و سیستمهای آنلاین پیاده سازی شده :
– محصولات بیمه الکترونیک در حوزه فروش بیمهنامه (آتشسوزی منازل، مجتمعهای مسکونی و مدارس، مسئولیت آسانسور و هیئت مدیره، عمر مستمری و بازنشستگی مشاورین املاک و… )
-راهاندازی سیستم اعلام خسارت آنلاین در رشته بیمه مسئولیت
-توسعه ظرفیت و پاسخگویی به بیش از ۲۰ هزار تماس ورودی به مرکز تماس شرکت بیمه معلم
-کسب رضایت ۸۰ درصدی در ارائه خدمات به مشتریان بر اساس ارزیابی سامانه مرکز تماس
-توسعه کانالهای ارتباطی مشتریان از جمله مرکز تماس، پست الکترونیکی، چت آنلاین، پیامک و پیامرسانهای اجتماعی
-افزایش دامنه رضایتسنجی مشتریان در رشتههای: درمان، بدنه اتومبیل، حوادث دانشآموزی و آتشسوزی
-بررسی و رسیدگی به شکایات مشتریان در کمتر از ۳ روز کاری
-راهاندازی نرمافزار یکپارچه حسابداری شعب شرکت در حوزه ثبت هزینه و دارایی ثابت
خدمات آنلاین به جامعه بزرگ فرهنگیان
یکی از اولویتهای اساسی بیمه معلم ارائه خدمات بیمهای مطلوب به مجموعه وزارت آموزش و پرورش، فرهنگیان و هلدینگ صندوق ذخیره فرهنگیان میباشد.
علاوه بر ارائه خدمات بیمه به جامعه ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نفری فرهنگیان و جامعه ۱۳ میلیون نفری دانشآموزان، خدمات آنلاین ارائه شده در این حوزه بدین شرح است:
-راهاندازی سامانه صدور معرفینامه آنلاین بیمه نامههای ثالث و بدنه ویژه فرهنگیان
-راهاندازی سیستم کارت الکترونیک بیمه دانشآموزی و تسهیل پرداخت خسارت با حداقل مراجعه حضوری والدین
-راهاندازی سایت جدید فروش محصولات بیمهای در بستر وب
-طراحی و پیاده سازی نرمافزار خدمات بیمه الکترونیک ویژه فرهنگیان
گزیدهای از برنامههای آینده :
-راهاندازی سایت جدید فروش محصولات بیمهای در بستر وب ( فروشگاه آنلاین)
-طراحی و پیادهسازی نرم افزار خدمات بیمه الکترونیک ویژه فرهنگیان
-راهاندازی سیستم اعلام خسارت آنلاین برای همه رشتهها
-راهاندازی باشگاه مشتریان و ارائه سرویسهای ویژه در بستر وب
آنچه در ۱۴۰۰ تکمیل و محقق میشود
به منظور تحقق اهداف و اجرای راهبردهای مشخص شده در سند برنامهریزی استراتژیک، برنامههای عملیاتی مدونی برای سال ۹۹ تدوین و به کلیه حوزههای سازمانی ابلاغ گردید، که البته برخی از این برنامهها در سال ۹۹ عملیاتی گردیده و قرار است در سال ۱۴۰۰ برای کلیه رشتهها پیادهسازی و توسعه یابد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد