سهولت هرچه بیشتر در دسترسی جامعه شاهد و ایثارگر به خدمات بانک دی

سهولت هرچه بیشتر در دسترسی جامعه شاهد و ایثارگر به خدمات بانک دی

مدیرعامل بانک دی بر اولویت‌بخشی این بانک به توسعه خدمات و ایجاد سهولت دسترسی جامعه هدف شاهد و ایثارگر به خدمات بانکی تأکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،برات کریمی درجریان بازدید از میزهای خدمت‌ بانک دی در استان گلستان از نزدیک در جریان روند فعالیت و خدمت‌رسانی این میزهای خدمت قرار گرفت.

وی در بازدید از میز خدمت بانک دی در شهر بندر گز، با رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهر نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

کریمی در این دیدار با اشاره به این‌که سهولت دسترسی خانواده‌های شهدا و ایثاگران به خدمات بانک به عنوان جامعه هدف به‌طور جدی در دستور کار بانک دی قرار گرفته است، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ میز خدمت بانک دی در مراکز استان‌‌ها فعال شده است و در نظر داریم در همه مراکز استان‌ها و شهرهای مهم کشور باجه‌های بانک دی را برای ارائه خدمات بانکی راه‌اندازی کنیم و به انتظار چندین ساله خانواده شهدا و ایثارگران برای در دسترس بودن بیشتر شعب بانک دی، پاسخ دهیم.

مدیرعامل بانک دی به طراحی محصولات جدید برای تنوع‌بخشی به خدمات ارائه‌شده به جامعه شاهد و ایثارگر از سوی بانک دی اشاره کرد و گفت: بانک دی تلاش کرده است با هدف تکریم و ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دامنه ارائه خدمات به این عزیزان را گسترش دهد و امیدواریم بتوانیم با تنوع‌بخشی به محصولات و خدمات، تمرکز فعالیت‌های بانکی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور را در این بانک ایجاد کنیم.

رضا حسینی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر گز نیز در این دیدار عنوان کرد: توسعه فیزیکی و خدماتی بانک دی برای ارائه خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر، اقدامی ارزشمند و قابل توجه بوده و امیدواریم با مشارکت بانک و بنیاد شهید، قدم‌های بزرگ‌تری برای افزایش رضایتمندی این گروه هدف از خدمات ارائه‌شده بانکی برداریم.

مدیرعامل بانک دی همچنین با بازدید از میز خدمت بانک دی در شهر کردکوی، بر اطلاع‌رسانی دقیق به جامعه هدف برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های این میز خدمت تأکید کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.