توسعه همکاری‌های صنعتی و تجاری ایران و سوئد

توسعه همکاری‌های صنعتی و تجاری ایران و سوئد

سرپرست دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری نشست مجازی همکاری‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و سوئد با حضور سفرای دو کشور، مقامات وزارت امور خارجه خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایلنا، محمدرضا کریم‌زاده با بیان این خبر اظهار داشت: در این سمینار طرفین بر توسعه همکاری‌های صنعتی و تجاری، برگزاری همایش‌های تجاری، اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری، برگزاری نمایشگاه‌ها و برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک با مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران و وزارت تجارت خارجی سوئد تاکید کردند.

وی افزود: در این دیدار دو طرف ابراز امیدواری کردند با آغاز به کار دولت جدید در ایران ضمن گسترش طیف همکاری‌های دو جانبه و افزوده شدن بر حجم مناسبات و روابط اقتصادی، با رفع تحریم‌ها و حل و فصل مشکلات بانکی شاهد گسترش روزافزون روابط اقتصادی و تجاری میان ایران و سوئد باشند.  

سرپرست دفتر اروپا و آمریکا دامه داد: توسعه‌ی روابط در حوزه‌های انرژی‌های پاک، حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات، انرژی، نفت و گاز و پتروشیمی، حوزه‌ی سلامت و بهداشت در این نشست مورد تاکید قرار گرفت و در پایان شرکت‌های مطرح ایرانی و سوئدی به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود پرداختند.

گفتنی است، وبینار بررسی همکاری‌های اایران و سوئد در محل اتاق بازرگانی ایران با حضور سفرای دو کشور، مقامات وزارت امور خارجه و نمایندگان دفتر اروپا و آمریکا سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.